• image

Galerija Kazamat, Ilustracija, foto: I. ŠkvorčevićGalerija Kazamat, Ilustracija, foto: I. ŠkvorčevićIgor Loinjak, GALERIJA KAZAMAT, ILUSTRACIJA – TEA JURIŠIĆ, VICE TOMASOVIĆ, STIPAN TADIĆ I BOJAN MRĐENOVIĆ - Izražajno bogatstvo ilustracije

 

Okupljeni oko teme ilustracije Tea Jurišić, dvojac Bojan Mrđenović i Stipan Tadić te Vice Tomasović predstavili su vrlo različite pristupe samoj ilustraciji koristeći njezine brojne izražajne mogućnosti. Zahvaljujući toj raznolikosti izložba je dobila i snažniju kvalitativnu dimenziju, pokazujući s jedne strane zašto je ilustracija od samih početaka bila interesantan alat za prijenos informacija. S druge pak strane, posjetitelji na izložbi mogu vidjeti i praktične mogućnosti koje ilustracija nudi čime im svakako može postaje jasnije zbog čega su vizualne poruke danas predominantne u odnosu na bilo koji drugi oblik komunikacije

 

Galerija Kazamat, Vladimir Novak, foto: KazamatGalerija Kazamat, Vladimir Novak, foto: KazamatIgor Loinjak, GALERIJA KAZAMAT, cgk11_18, VLADIMIR NOVAK, Esej o trsci ili prilog razmatranju djela Vladimira Novaka

 

"Čovjek je samo trska, najslabije biće u prirodi; ali on je trska koja misli. Nije potrebno da se čitav svijet angažira da bi on bio uništen: dovoljna je samo trunka, samo kap vode da se čovjek ubije. Ali i onda kada ga svijet uništi, čovjek ostaje uzvišeniji od svog ubojice, jer on zna da umire i poznata mu je nadmoćnost koju svijet ima nad njim; a svijet, on o tome ništa ne zna." (Blaise Pascal, Misli)

 

Galerija Kazamat, Sekulić - Tomić, foto: SekulićGalerija Kazamat, Sekulić - Tomić, foto: SekulićIgor Loinjak, GALERIJA KAZAMAT, TAMARA SEKULIĆ I ANDREJ TOMIĆ, Samosvojnost i neotuđenost autorskog pogleda

 

Put kojim su Sekulić i Tomić krenuli iziskuje čvrsta i oštra sječiva kako bi uočene fascinacije na putu svojih imaginarnih prašuma mogli poput de Saint-Exupéry dječaka-pripovjedača samosvjesno pretakati u oblike ispunjenje snagom njihova umjetničkog doživljaja

 

 

Antonio Rendulić, Grafički rit, foto: Antonio RendulićAntonio Rendulić, Grafički rit, foto: Antonio RendulićIgor Loinjak, ART KLUB MUZEJA LIKOVNIH UMJETNOSTI, GRAFIČKI RIT, Od prirode do linije – iskustvo Rendulićeva pogleda

 

Rendulićev put od prirode do linije deduktivnog je karaktera i zahvaljujući toj dedukciji vizualnih podražaja dolazi se do jednostavnosti i čistoće cjeline prizora