Izložba “RE:CONSTRUCTION”

Posted on Posted in Likovni_obavijesti, Obavijesti
U Galeriji Knifer u Osijeku održat će se otvorenje izložbe “RE:CONSTRUCTION” u petak, 3. rujna s početkom u 19 sati.
Izložba RE: CONSTRUCTION suradnja je diplomiranih studentica i studenata Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku u Hrvatskoj i Akademiji likovnih umjetnosti u Stuttgartu u Njemačkoj.
Izložba se bavi pitanjima prevođenja slikovnih pojmova u prostorne strategije, a time i odnosom skulpture i slikarstva.
Ivana Škvorčević (*1994. u Novoj Gradiški/ živi i radi u Osijeku i Novoj Gradiški) stvara djela koja asociraju na djela konstruktivista, ali i s konkretnom umjetnošću i minimalizmom. Njezin rad ispituje prostor i sliku različitim medijima. Ona stvara senzorno i fizičko iskustvo koje se poigrava s percepcijom gledatelja. Različiti pogledi i promjene perspektive otkrivaju slojeve njezina rada, čiji učinak uvijek poprima percepciju prostora primatelja.
Intuitivni pristup temi može se vidjeti u djelima Isabel Stoffel (*1995. u Bad Mergentheimu/ živi i radi u Stuttgartu). Ona prenosi faze slikarskog procesa u materijalizirane objekte. Njezini ručnici, natopljeni bojom formiraju lokve i stapaju se u neformalnu igru ​​boja. Korišteni ručnici postaju dio vremenske instalacije i mogu se ponovno koristiti kao alati za ponavljanje procesa uvijek iznova.
Procesualnost je također središnja tema u djelima Else Farbos (*1987. u Saint Germain en Laye/ živi i radi u Stuttgartu). Ona boji papir u trakama boje koje se sastoje od debelog sloja pastelne krede. Zatim valjanjem papira stvara nježnu abraziju boje na njihovoj stražnjoj strani. Listovi prezentirani stoje uspravno postavljeni u izložbenom prostoru. Stražnjoj strani listova dat je isti fokus kao i prednjoj strani. Poput Stoffelovih ručnika, role u boji postaju privremene skulpture koje se mogu ponovno pretvoriti u alate ponovnim valjanjem.
Benjamin Hönsch (*1990. u Leipzigu/ živi i radi u Stuttgartu i Leipzigu) također koristi različite medije i metode da istraži sučelje između crteža i reljefa. Za svoje eksperimentalne postupke koristi različite materijale, poput plastičnih cerada, vrućeg ljepila, metalnih ploča ili samo papir. Kao dio procesa, relikvije ostaju kao tragovi i odbačeni alati koji se također mogu ponovno koristiti.
iz teksta
Sebastian Schmitt, Director Städtische Galerie Fruchthalle Rastatt
Podijeli...