KOMferencija – Stručnjaci za odnose s javnošću 2. i 3. svibnja ponovno na jednom mjestu

Posted on Posted in Kultura_kreativne_obavijesti, Studenti obavijesti

Novo izdanje najvećeg strukovnog događaja Hrvatske udruge za odnose s javnošću (KOMferencija) – KOMferencija – održat će se 2. i 3. svibnja, nakon dvije godine pauze, u hotelu Hilton Garden Inn Zagreb.

Ključna tema ovogodišnjeg izdanja KOMferencije je kriza i krizno komuniciranje te će sudionici tijekom dvodnevne KOMferencije odgovoriti na pitanja: Kako i u kojoj mjeri je utjecala na sektor odnosa s javnošću? Koje je pozitivne promjene donijela za struku odnosa s javnošću? Je li PR kao struka konačno postao nezaobilazan u upravljanju?

Svijet se u posljednje dvije godine suočio s realnošću kakvu bi teško osmislili i redatelji s najbujnijom maštom. Pandemija, potresi, rat i politika čija je uloga uspješno se nositi sa svim izazovima su, nažalost, aktualne teme pa će se upravo komunikacija i utjecaj istih na struku propitati na KOMferenciji.

Među panelistima su vodeći komunikatori Vlade, Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, HNB-a i Ministarstva financija pa će neke od tema o kojima će se razgovarati biti i popis stanovništva i ubrzana digitalizacija javne uprave.

Bogat program uključit će stručna predavanja, panele i radionice, a pripremljen je i sadržaj za studente kojima HUOJ na taj način omogućuje upoznavanje sa strukom iznutra te izravan kontakt i networking sa starijim stručnjacima, budućim kolegama.

Tako će s respektabilnim stručnjacima iz svijeta znanosti, gospodarstva i politike razgovarati neki od najpoznatijih hrvatskih PR-ovaca i to o temama poput narativa ključnih aktera rata u Ukrajini, komunikaciji Stožera civilne zaštite u vremenima krize, o funkcioniranju medija u vremenu nazvanom „novo normalno“, kao i o snalaženju turističke branše u kriznoj komunikaciji, povratku sektora kulture i zabave iz backstagea na stage te o utjecaju krize na strategiju uvođenja eura.

Komunikacija onog pozitivnog i u doba najveće nesigurnosti pomaže očuvanju mentalnog zdravlja koje se također našlo u fokusu interesa javnosti, baš kao i digitalno-komunikacijski „boom“ koji je obuhvatio i državni i javni sektor. Kako komunicirati lokalno da bi se rezultati vidjeli i globalno te kako se kao žena probiti kroz političku džunglu teme su putem kojih će se sudionici s problematike aktualne zadnje dvije godine prebaciti na onu koja je prisutna trajno.

Posebnost ovogodišnje KOMferencije je i to da će Hrvatska udruga za odnose s javnošću tada dodijeliti #GrandPRix2022 nagrade najboljim nositeljima najboljih projekata u protekloj godini od ukupno 52 prijavljena projekta.

Redovita cijena kotizacija je 1.800 kuna, dok je studentska kotizacija 100 kuna. Svoje kotizacije možete osigurati na poveznici.

Sve dodatne informacije o KOMferenciji možete pronaći na Facebooku, Instagramu, kao i na LinkedIn profilu Udruge ili upitom na komferencija@huoj.hr.

Podijeli...