Olivia Karaolis: PUPPETS AS A PEDAGOGY FOR INCLUSION
Olivia Karaolis: PUPPETS AS A PEDAGOGY FOR INCLUSION Prethodno priopćenje Olivia Karaolis, University of Sydney, Australija DOI: https://doi.org/10.59014/UBVZ4655 Rad u PDF-u […]
Olivia Karaolis: PUPPETS AS A PEDAGOGY FOR INCLUSION Prethodno priopćenje Olivia Karaolis, University of Sydney, Australija DOI: https://doi.org/10.59014/UBVZ4655 Rad u PDF-u […]
Aleksandra Kardum: POSEBNOSTI RODITELJSKOG PONAŠANJA PREMA DJETETU S POREMEĆAJEM IZ SPEKTRA AUTIZMA (PSA) S OBZIROM NA NJEGOVU DOB Izvorni znanstveni rad […]
Livija Kroflin: OSOBE S INVALIDITETOM I UNIMA Pregledni rad Livija Kroflin, Akademija za umjetnost i kulturu, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera […]
Irena Krumes, Luka Pongračić, Ana Maria Marinac: INKLUZIVNI PRISTUP U NASTAVI MATERINSKOG JEZIKA KAO POTICAJ RAZVOJA INTERKULTURALNOG MIŠLJENJA Prethodno priopćenje Irena Krumes, Odjel […]
Ana Kurtović, Daria Matković: ULOGA MEDIJA U OBLIKOVANJU STAVOVA STUDENATA PREMA OSOBAMA SA PSIHIČKIM POREMEĆAJIMA Izvorni znanstveni rad Ana Kurtović, Filozofski fakultet […]
Tanja Maltar Okun, Karolina Doutlik: OD MOSTA PREMA TROKUTU INKLUZIVNE PODRŠKE UČENICIMA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU Izvorni znanstveni rad Tanja Maltar […]