Kad se krajem 19. st. uspostavio pojam svjetske književnosti, pokazalo se da zapadno europski kulturni krug funkcionira kao cjelina s međusobnim dijakronijskim utjecajima od Antike do danas. Umjetnost je podijeljena na velike epohe i uspostavljen je kanon velikih i važnih djela. Uspostava kanona donijela je i njegovo vrednovanje (neke su epohe reinterpretirane, neke zapostavljene, neke favorizirane), a kroz velike kazališne epohe se može pratiti razvoj razvoj kazališnih i dramskih konvencija i njihov utjecaja na današnje kazalište. Program se sastoji od Modula A (uvod, pregled i vrednovanje epoha), Modula B (Modul A plus dramske konvencije i antika) i Modula C (Modul A, Modul B te ostale epohe, dramske konvencije i analizu na praktičnim primjerima).
Modul A
Nakon odslušanog Modula A polaznik će biti u stanju opisati, analizirati i objasniti uspostavu pojma svjetske književnosti, velikih kazališnih epoha i dramskog kanona te njihovo vrednovanje.
Modul B (ishodi Modula A plus)
Nakon Modula B polaznik će biti u stanju opisati i analizirati nastanak kazališta kao umjetnosti i kazališnih konvencija te upoznati i analizirati jednu epohu (antiku).
Modul C (Ishodi Modula A, Modula B plus)
Sinkronijska analiza. Polaznik će biti sposoban opisati i analizirati nastanak epoha (od antike do danas), njihove specifičnosti (dramskih i kazališnih konvencija) i silnice (društvenih, umjetničkih) koje oblikuju kazališni model određenog vremena.
Dijakronijska analiza. Polaznik će sintetizirati znanje tako da će na kraju biti u stanju provesti komparatističku analizu utjecaja pojedine epohe na današnje kazalište. Polaznik će biti u stanju kontekstualizirati važne pisce kako u njegovoj vlastitoj epohi (u odnosu prema drugim autorima), tako i u recepcijskoj paradigmi do danas.
Usvojit će i razumjeti osnovne teorijske pojmove u povijesti drame i kazališta te ih naučiti primjenjivati. Zbog aktivnog uključivanje u analizu drama polaznik će biti u stanju ne samo analizirati i sintetizirati svoje znanje o povijesti kazališta nego i poboljšati usmenu sposobnost izražavanja misli.