sveučilišni diplomski studij

/ MEDIJI I ODNOSI S JAVNOŠĆU

Ako upisuješ diplomski iz medija, znači da si već zaveden ili zavedena komunikacijom, mrežama najrazličitije vrste i neodoljivim zovom public relationsa. Dakle, vrijeme je da se ozbiljno pozabaviš “trivijalnostima” poput medijske teorije, kulturnih politika, vizualne semiotike, osnova naratologije, rodnim studijima, propagandom u medijskoj kulturi, razvojem brendova, umijećem komuniciranja i storytellingom za društvene mreže. Kad stvari na studiju postanu ozbiljne to znači da i od sebe moraš očekivati i tražiti još više. Već znamo da se slažeš s nama da su mediji kod nas na niskim granama. Zato pokaži na ovom studiju da imaš ambicije, kreativnosti i energije pokrenuti stvari u onom smjeru u kojem bi volio ili voljela da idu.

Što ćeš raditi na studiju?

● Ući ćeš u tajne medijskih tehnika javnoga komuniciranja.
● Razvijat ćeš sposobnost kritičkog razmišljanja i sagledavanja problema.
● Bavit ćeš se digitalnim marketinškim strategijama.
● Unaprijedit ćeš svoje prezentacijske i komunikacijske vještine.

Što ćeš raditi poslije studija?

● Bit ćeš spreman za profesionalnu karijeru u medijskim kućama.
● Radit ćeš na medijskim projektima u javnom i privatnom sektoru.
● Pokrivat ćeš medije i PR u reklamnim, dizajnerskim i brending agencijama.
● Bavit ćeš se organizacijom i produkcijom u TV i radijskim studijima.

Slider