• image

HNK Osijek, "Ručni rad", foto: PromoHNK Osijek, "Ručni rad", foto: PromoAnđela Vidović, HNK OSIJEK, RUČNI RAD - Ženstvo kao crnohumorni ceremonijal emancipacije u odmetništvu

 

Scenografski prenaglašeno smještena u muški svijet nogometnoga igrališta, nedovoljno redateljski zaigrana i donekle staromodna izvedba Ručnog rada ipak daje nadu da kazalište i od tzv. otpadništva može naučiti mnogo te oštro sa škrgutavim crnim humorom osvijestiti kako ženstvo ne treba biti isključivo ceremonijalno 

 

HNK Osijek, "Lukava udovica", foto: PromoHNK Osijek, "Lukava udovica", foto: PromoKatarina Žeravica, HNK OSIJEK, LUKAVA UDOVICA - Britka oštrica satire otupljena nelogičnostima i banalnim šalama

 

Britka oštrica satire Goldonijeve „Lukave udovice“ u osječkoj je predstavi dobrim dijelom izgubljena u površnosti i banalnosti šala i replika, ritam je neujednačen, rasplet brzoplet i površan, a stvar u neku ruku spašavaju pojedina vrlo dobra glumačka ostvarenja 

 

 

Teatar &TD, "Ljubavni slučaj Fahrije P.", foto: Damir ŽižićTeatar &TD, "Ljubavni slučaj Fahrije P.", foto: Damir ŽižićIgor Tretinjak, TEATAR &TD: ŽELJKO ZORICA ŠIŠ, LJUBAVNI SLUČAJ FAHRIJE P. - Neodoljivo preplitanje živog izvođača i medija

 

Centralna točka predstave oblikovana je oko naslovne priče u kojoj se, paralelno s vrlo zgodnim Zoričinim detektivskim zapletom, provlači ključna relacija cijelog projekta – slojevit, duhovit i poticajan odnos između živog izvođača i medija 

 

 

Moment, Viktorija 2.0, foto: Toni SopranoMoment, Viktorija 2.0, foto: Toni SopranoIgor Tretinjak, LUTKOKAZ: MOMENT, MARIBOR, VIKTORIJA 2.0 - Duhovito i kreativno igranje kazalištem i kilama

 

Predstava Viktorija 2.0 na vrlo se pametan, zaigran i duhovit način igra animacijom lika, tijela, predmeta i samog kazališta, i sve to omotano pokojom beskrajno šarmantnom kilom viška 

 

 

 

DK Branka Mihaljevića u Osijeku, "Kradljivica ključeva", foto: PromoDK Branka Mihaljevića u Osijeku, "Kradljivica ključeva", foto: PromoIgor Tretinjak, DJEČJE KAZALIŠTE BRANKA MIHALJEVIĆA U OSIJEKU, KRADLJIVICA KLJUČEVA - Predstava kao žrtva teksta

 

Predstava Kradljivica ključeva pokazala se žrtvom vlastita teksta koji je obujmom te složenošću i apstraktnošću dobrim dijelom ugušio cjelinu