Autori: Iva Drda, Klara Slivar, Lucija Valentić, Sara Strajnić
Mentor: Marija Tolušić, univ. spec. oec., viša predavačica; Filip Živaljić, naslovni asistent
Akademska godina: 2. PD KMM
Kolegij: Planiranje u kulturi
Organizacija/događaj za koji je izrađen prijedlog rješenja:
Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek (GISKO)
Analiza dosadašnjeg poslovanja odabrane organizacije/ događaja:
GISKO nudi mnogo raznih događaja i radionica za sve uzraste na prostoru knjižnice i šire. Program knjižnice je odličan; od predstavljanja knjiga do izložbi i raznoraznih radionica za najmlađe, stoga bi bilo šteta da više ljudi za njega ne zna. Na web stranici GISKO-a se može pronaći sve što bi ljudi trebali znati ( o knjigama, o događajima, o pravilnicima…).
Objavljuju redovito o događanjima knjižnice na web stranici tako i na Facebook-u dok se manje koriste Instagramom. Slaba prisutnost na društvenim mrežama i digitalnim platformama može ograničiti doseg do šire publike, posebno mlađih generacija.
Kao mladi koje interesiraju slični događaji, ne bismo ni znali da se takvo što održava sve dok ne bismo otišli u knjižnicu ili na njezinu stranicu. Bilo bi idealno da se događaji knjižnice počnu izbacivati algoritmom po društvenim mrežama kako bi veći broj ljudi bio upućen, pogotovo mladih.
Odabrani problem: Nedostatak marketinga, slaba prisutnost na društvenim mrežama i slaba promocija edukacijskih i kulturnih programa.
Ciljevi predloženog rješenja:
Cilj: Aktivno koristiti društvene mreže za komunikaciju s korisnicima i promociju događanja. Redovito objavljivati zanimljiv i informativan sadržaj, uključujući najave događanja, novosti o knjižničnom fondu i edukativne postove.
Plan implementacije:
Postavljanje na Instagramu u formatu STORY i REELS. Objavljivati zanimljiv sadržaj koji nudi interakciju s korisnicima (ankete, dojmovi, mišljenja, “lajk ako dolaziš”...)
Pravilno na zabavan način (pun mladog duha) promovirati odličan program koji knjižnica nudi svim uzrastima. (za svakog postoji nešto).
Očekivani rezultati: Vjerujemo da je moguće značajno povećati posjećenost knjižnice te privući veći broj korisnika koji će redovito posjećivati i sudjelovati u programima i događanjima.
Multimedija: