- ODSJEK ZA INSTRUMENTALNE STUDIJE
Tablica 2.1. Ishodi učenja na razini studijskog programa
Naziv studijskog programa: BA Kompozicija s teorijom muzike, smjer kompozicija
| Ishod učenja studijskog programa | 00054 | 00055 | 00056 | 00057 | 00058 | 00059 | 00060 | 00061 | 00062 | 00063 | 00064 | 00065 | 00066 | 00067 | 00068 |
| Predmeti (obavezni) | |||||||||||||||
| Kompozicija I | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||
| Kompozicija II | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||
| Kompozicija III | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||
| Kompozicija IV | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||
| Kompozicija V | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||
| Kompozicija VI | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||
| Klavir usporedni I | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Klavir usporedni II | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Klavir usporedni III | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Klavir usporedni IV | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Klavir usporedni V | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Klavir usporedni VI | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Harmonijski solfeggio I | x | x | x | x | x | ||||||||||
| Harmonijski solfeggio II | x | x | x | x | x | ||||||||||
| Ritamski solfeggio I | x | x | x | x | x | ||||||||||
| Ritamski solfeggio II | x | x | x | x | x | ||||||||||
| Polifoni solfeggio I | x | x | x | x | x | ||||||||||
| Polifoni solfeggio II | x | x | x | x | x | ||||||||||
| Polifonija do baroka | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Polifonija baroka | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Polifonija klasicizma i romantizma | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Polifonija 20. stoljeća | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Harmonija baroka | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Harmonija klasicizma | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Harmonija romantizma I | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Harmonija romantizma II | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Harmonija 20. stoljeća I | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Harmonija 20. stoljeća II | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Analiza glazbenih oblika I | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Analiza glazbenih oblika II | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Glazbala | x | x | x | x | x | x | |||||||||
| Čitanje orkestralnih partitura I | x | x | x | x | x | x | |||||||||
| Čitanje orkestralnih partitura II | x | x | x | x | x | x | |||||||||
| Povijest muzike do 18. stoljeća | x | x | x | x | x | ||||||||||
| Povijest muzike 18. stoljeća | x | x | x | x | x | ||||||||||
| Povijest muzike 19. stoljeća | x | x | x | x | x | ||||||||||
| Povijest muzike 20. stoljeća | x | x | x | x | x | ||||||||||
| Snimanje i produkcija I | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Snimanje i produkcija II | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Osnove glazbene industrije | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Interpersonalna komunikacija I | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Interpersonalna komunikacija II | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Menadžment u kulturi I | x | x | x | x | x | x | |||||||||
| Menadžment u kulturi II | x | x | x | x | x | x | |||||||||
| Marketing i umjetnost | x | x | x | x | x | x | |||||||||
| Menadžment koncerta | x | x | x | x | x | x | |||||||||
| Projektna nastava | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||
| Engleski jezik I | x | x | x | x | x | ||||||||||
| Engleski jezik II | x | x | x | x | x | ||||||||||
| Engleski jezik III | x | x | x | x | x | ||||||||||
| Engleski jezik IV | x | x | x | x | x | ||||||||||
| TZK I | x | x | |||||||||||||
| TZK II | x | x | |||||||||||||
| TZK III | x | x | |||||||||||||
| TZK IV | x | x | |||||||||||||
| Završni ispit I | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Završni ispit II | x | x | x | x | x | x | x | x |
Legenda:
| Labela IU
|
Opis ishoda učenja |
| 00054 | Samostalno koristiti estetske i stilske parametre glazbe u autorskom glazbenom izričaju |
| 00055 | Primjenjivati skladateljske vještine i znanja u pisanju obrada i aranžmana za solo instrumente, komorne sastave i orkestre |
| 00056 | Oblikovati skladbe stilskih značajki i različitih formi od renesanse do danas |
| 00057 | Komunicirati sa stručnjacima i laicima o različitim aspektima glazbeno – povijesnih stilova i oblika na službenom i drugom jeziku |
| 00058 | Analitički prepoznati glazbeno – teorijske elemente kroz slušno i vizualno razumijevanje muzičkih aspekata |
| 00059 | Samostalno izraditi notne materijale vlastitih kompozicija uz pomoć računalnih programa |
| 00060 | Kreirati glazbene probe vlastitih skladbi u svrhu javne izvedbe ili snimanja |
| 00061 | Izvesti vlastite skladbe samostalnom reprodukcijom |
| 00062 | Organizirati programski i financijski vlastite projekte – – kulturna događanja u svrhu doprinosa kulturnom životu zajednice |
| 00063 | Voditi i producirati radijske glazbene emisije i glazbene uratke u tonskom studiju |
| 00064 | Pisati osvrte o kulturno – glazbenim događanjima i eseje o glazbi i skladateljima svih stilskih epoha klasične glazbe |
| 00065 | Adekvatno planirati i organizirati vlastite aktivnosti samostalnog i mentorskog edukativnog procesa i profesionalnog angažmana |
| 00066 | Preuzeti etičku odgovornost za samostalan i timski rad u radnom prostoru/koncertnoj dvorani |
| 00067 | Surađivati, aktivno rješavati probleme i donositi odluke u interdisciplinarnim i multikulturalnim timovima |
| 00068 | Istraživati različite aspekte skladateljske umjetnosti i razvijati vještine učenja nužne za nastavak studija na višoj razini |