Creative Danube: “Places to See, Places to be!”
Vrsta projekta:suradnja s gospodarstvom/nevladinim sektorom (Baden-Württemberg Stiftung GmbH )
Trajanje projekta: lipanj 2015.- veljača 2016.
Projekt se provodi u suradnji Hochschule der Medien iz Stuttgarta (Stuttgart Media University), multidiscplinarne i multikulturalne platforme Mikser House iz Beograda i Odjela za kulturologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, a financira se iz sredstava Baden-Württemberg Stiftung GmbH i Hochschule der Medien iz Stuttgarta (ukupna vrijednost oko 50.000 eura). Predviđeno trajanje projekta je od lipnja 2015. do veljače 2016. godine. U provedbi projekta ukupno sudjeluju 22 studenta iz Stuttgarta (Hochschule der Medien iz Stuttgarta) i Osijeka (Odjel za kulturologiju). Cilj projekta je identificirati i predstaviti kreativna mjesta izabranih gradova dunavske regije i to: Osijek, Ulm, Regensburg, Beč, Linz, Maribor, Bratislavu, Budimpeštu, Beograd, Zagreb, Novi Sad, Pečuh i Temišvar. Kao rezultat ove suradnje bit će objavljen multimedijalni turistički vodič dunavske regije u tiskanom i digitalnom obliku te aplikacija za mobilne uređaje.
Creative Danube prezentacija projekta
Objavljuje Creative Danube u Petak, 8. srpnja 2016.
http://www.glas-slavonije.hr/295215/3/Studenti-iz-Osijeka-i-Stuttgarta-zajedno-izradili-multimedijalni-turisticki-vodic-dunavske-regije
U Osijeku traje Međunarodni projekt Creative Danube: “Places to see, places to be!”
Odjel za kulturologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera domaćin je studentima i sveučilišnim nastavnicima iz Stuttgarta u sklopu međunarodnog projekta pod nazivom, Creative Danube: „Places to see, places to be!“
Hochschule der Medien iz Stuttgarta ( Stuttgart Media University), multidisciplinarna i multikulturalna platforma Mikser House iz Beograda i Odjel za kulturologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku sudionici su ovog projekta u sklopu kojeg upravo borave studenti i profesori iz Stuttgarta.
Projekt i praktična realizacija Creative Danube: „Placest to see, places to be!“, započeli su sastankom koji se održao prvoga dana projekta u četvrtak 16. srpnja u prostorijama Odjela za kulturologiju. Nakon tog sastanka u danima koji dolazili održane su mnoge radionice, predavanja, obilasci kreativnih i kulturnih lokacija Osijeka te sastanak s predstavnicima Grada Osijeka.
U idućim mjesecima predviđeno je da studenti i profesori posjete još nekoliko gradova poput Ulma, Regensburga, Temišvara, Beča, Linza, Maribora, Zagreba, Beograda, Bratislave i Budimpešte. Vrijedi spomenuti kako su na ovom projektu angažirana 22 studenta iz Stuttgarta (Stuttgart Media University) i Osijeka (Odjel za kulturologiju Sveučilišta J.J. Strossmayera). Ovaj studentski transnacionalni projekt financiran je iz sredstava Baden – Wurttemberg Stiftung GmbH i Hochschule der Medien iz Stuttgarta.
Cilj projekta je identificirati i predstaviti kreativna mjesta izabranih gradova dunavske regije, između kojih i Osijeka. Kao rezultat ove suradnje bit će objavljen multimedijalni turistički vodič dunavske regije u tiskanom i digitalnom obliku te aplikacija za mobilne uređaje.
https://www.culturenet.hr/default.aspx?id=65934
http://www.osijek031.com/osijek.php?najava_id=57808