Ishodi učenja BA kultura, mediji i menadžment

  1. ODSJEK ZA KULTURU MEDIJE I MENADŽMENT

Naziv studijskog programa: Prediplomski sveučilišni studij kultura, mediji i menadžment

Ishod učenja studijskog programa 00282 00283 00284 00285 00286 00287 00288 00289 00290 00291 00292 00293 00294 00295 00296
Predmeti (obavezni)
Hrvatska jezična kultura X
ICT u kulturi i kreativnim industrijama X X X X
Engleski jezik u kulturi 1 X X
Engleski jezik u kulturi 2 X X
Engleski jezik 3 X X
Engleski jezik 4 X X
Njemački jezik u kulturi 1 X X
Njemački jezik u kulturi 2 X X
Njemački jezik 3 X X
Njemački jezik 4 X X
Tjelesna i zdravstvena kultura 1 X
Tjelesna i zdravstvena kultura 2 X
Tjelesna i zdravstvena kultura 3 X
Tjelesna i zdravstvena kultura 4 X
Ekonomika kulture i kreativnih industrija X X X
Uvod u komunikologiju X X
Uvod u kreativno pisanje X X
Javni nastup u kulturi X X X X X
Menadžment u kulturi i kreativnim industrijama X X X X X
Osnove izvještavanja u medijima X X X X
Metodologija istraživanja u kulturi X X X X
Poduzetništvo i inovacije X X X X
Uvod u odnose s javnošću X X X X X
Stručna praksa 1 X X X X X
Stručna praksa 2 X X X X X
Stručna praksa 3 X X X X X X
Stručna praksa 4 X X X X X X
Kultura i umjetnost kroz razdoblja 1 X X
Kultura i umjetnost kroz razdoblja 2 X X
Marketing i digitalna promocija X X X X
Uvod u studije medija X X
Digitalni kulturni sadržaji X X X X
Projektni menadžment X X X X X
Audiovizualna produkcija X X X X X X X
Popularna i masovna kultura X X
Financijsko upravljanje u kreativnim industrijama X X X X
Osnove multimedije i web dizajna X X X X X
Završni rad X X X X X X X X X

 

Legenda:

Labela IU Opis ishoda učenja
00282 Primijeniti teorijske koncepte iz područja književnosti, filma, medija te vizualnih, primijenjenih i izvođačkih umjetnosti u analizi  kulturnih sadržaja
00283 Primijeniti uvjete kulturološke i fenomenološke analize u okviru kulturnih teorija uz mogućnost kreiranja vlastitih kritičkih stavova.
00284 Analizirati razvojne procese, osnovna obilježja i odnose između konvencija različitih kulturnih i umjetničkih razdoblja  (pravaca, stila, stilske formacije) uz primjenu u širem dijakronijskom i sinkronijskom kontekstu.
00285 Prepoznati jezične razine službenog i drugih jezika u primjeni standardne jezične norme u usmenoj i pisanoj komunikaciji.
00286 Upotrijebiti koncepte teorije medija u stvaranju medijskih proizvoda te vrednovanje različitih medijskih formata, žanrova i područja.
00287 Razlikovati funkcije odnosa s javnošću i marketinga, ulogu stručnjaka, industrijske propise, društvene implikacije i procese strateškog planiranja povezane s kampanjama i programima odnosa s javnošću sukladno načelima struke i etike.
00288 Kreirati  medijske proizvode i prakse različitih pojavnosti uz usvajanje vještina timskog rada i prilagodbe novim situacijama.
00289 Interpretirati osnove ekonomske teorije i utjecaj kulture i kreativnih industrija na gospodarstvo.
00290 Objasniti komunikacijske procese, glavne komponente, nastanak i razvoj komuniciranja, modele i principe uspješnog komuniciranja uz korištenje odgovarajuće i učinkovite komunikacije u javnim i drugim nastupima.
00291 Koristiti temeljne marketinške principe te modele nekonvencionalnog i digitalnog marketinga u prezentaciji i plasmanu proizvoda, usluga te kreativnog i umjetničkog stvaralaštva u interdisciplinarnom timu.
00292 Analizirati prihvatljivost ideja i inovacija u proizvodnji kulturnih sadržaja unutar sektora kulturnih i kreativnih industrija.
00293 Analizirati raspoložive izvore i strukturu financiranja redovitih poslovnih aktivnosti uz izradu poslovnog plana aktivnosti u području kulture  i  kreativnih industrija u multikulturnom i globaliziranom okruženju.
00294 Upotrijebiti prikladnu upravljačku strategiju sa ciljem razvoja ili zadržavanja tržišne pozicije gospodarskog subjekta/institucije  u kulturi i kreativnim industrijama u ovisnosti o specifičnostima proizvoda, tržišta i organizacije poslovnog subjekta.
00295 Primijeniti digitalne i poslovne internetske alate, programe i opremu te stečene vještine za komunikaciju u digitalnom okruženju u svrhu istraživanja.
00296 Upravljati interakcijama u interdisciplinarnim i multikulturnim timovima uz suradničko rješavanje potencijalnih problema.