Ishodi učenja MA Menadžment u kulturi i kreativnim industrijama

  1. ODSJEK ZA KULTURU MEDIJE I MENADŽMENT

Naziv studijskog programa: Diplomski sveučilišni studij Menadžment u kulturi i kreativnim industrijama (jednopredmetni i dvopredmetni)

Ishod učenja studijskog programa 00308 00309 00310 00311 00312 00313 00314 00315 00316 00317
Predmeti (obavezni)
Razvoj organizacija u kulturi i kreativnim industrijama x x x x x
Digitalni alati i sustavi X x x x
Strategije oglašavanja i nekonvencionalni marketing x x x x x x
Računovodstvo i financijsko izvještavanje x x x x x
Analiza i poslovno odlučivanje x x x x x
Menadžment i promocija događanja x x x x
Praksa/asistentura u menadžmentu x x x x x x x
Diplomski rad x x x x

 

Legenda:

Labela IU Opis ishoda učenja
00308 Obavljati poslove upravljanja i vođenja gospodarskih subjekata u kulturi i kreativnim industrijama bez obzira na veličinu i podsektor u okviru kojega obavljaju poslovnu aktivnost u uvjetima globaliziranog tržišta
00309 Kritički vrjednovati relevantne podatke iz područja organizacije uz predlaganje alternativnih pravaca djelovanja unutar pojedinog poslovnog subjekta preuzimajući osobnu i timsku odgovornost za donesene odluke
00310 Kreirati cjelokupan proces marketinške kampanje u suradnji s djelatnicima drugih profila u interdisciplinarnom timu
00311 Samostalno razviti cjelokupnu strategiju promocije prateći suvremene trendove u oglašavanju
00312 Istražiti problematiku upravljanja poslovanjem u vrijeme nepredvidivih uvjeta i situacije u javnim i privatnim institucijama (u kreativnoj industriji i kulturnim institucijama) uz identifikaciju i otklanjanje prijetnji iz okruženja ili internih slabosti
00313 Provesti financijsku analizu i ocjenu prihvatljivosti ulaganja u planirane projekte s obzirom na utvrđenu razinu profitabilnosti i rizika uvažavajući osobnu, timsku, organizacijsku i društvenu odgovornost
00314 Samostalno i adekvatno koristiti alate poslovne digitalne komunikacije i računalnu tehnologiju u realizaciji poslovnih pothvata u kulturi i kreativnim industrijama
00315 Kritički vrjednovati elemente financijskog izvještaja analizirajući poslovanje poslovnog subjekta u svrhu rješavanja problema i donošenja odluka u skladu s profesionalnim i etičkim načelima,
00316 Voditi složenu komunikaciju (u provedbi projekta) sa svim dionicima u međunarodnom i multikulturnom kontekstu
00317 Razlikovati, uz samostalnu interpretaciju i evaluciju, temeljna obilježja i specifičnosti upravljanja organizacijom, marketingom i promocijom događaja koristeći odgovarajuće metode i načine rada u interdisciplinarnim timovima