Istraživanje utjecaja promocijskih aktivnosti na razvoj publike generacije Y nacionalnih i gradskih kazališta u Republici Hrvatskoj

Posted on Posted in Ured za projekte i suradnju_UNIOS projekti

Voditelj projekta: doc. dr. sc. Iva Buljubašić

Suradnici na projektu:

  • red. prof .art. Davor Bobić, Akademija za umjetnost u kulturu u Osijeku
  • izv. prof. dr. sc. Josipa Mijoč, Ekonomski fakultet u Osijeku
  • doc. dr. sc. Ivana Bestvina Bukvić, Akademija za umjetnost u kulturu u Osijeku

Opis projekta

U području marketinga u kulturi važan je rad u prikazivanju i populariziranju kulturnih i umjetničkih ostvarenja, te poticanje kontakta publike s umjetnošću, umjetničkim djelima institucijama kulture. Navedeno ukazuje na potrebu istraživanja “udaljenosti proizvođača i potrošača“, a tržišni pristup kulturi nameće zahtjev poticanja potrošnje zbog veće ekonomske dobiti ili institucije čije proizvode prodaje (izložbu, predstavu i sl.). Promocijske aktivnosti (posebno nekonvencionalne aktivnosti) nailaze na “plodno tlo“ za implementaciju jer kazališta u Republici Hrvatskoj trebaju kreativnu, niskobudžetnu i zanimljivu promociju, ali također trebaju istražiti koje su to promocijske aktivnosti koje najviše privlače mlađu publiku (posebice generaciju Y). Svako kazalište ima svoju misiju i viziju. Zadatak marketinga u kulturi tj. promocijskih aktivnosti treba biti upoznavanje što većeg broja potencijalnih korisnika (sadašnji i budući posjetitelji) sa spomenutom misijom i vizijom te privlačenja što većega broja publike. Cilj istraživanja je utvrditi trenutno stanje korištenja promocijskih aktivnosti u kazalištima u Republici Hrvatskoj i omogućiti povećanje razine osviještenosti i znanja o promocijskim aktivnostima, sve u cilju unaprjeđenja privlačenja i razvoja publike.

Podijeli...