/ Korak broj 3 - nakon realizacije mobilnosti

Nakon završetka i po povratku s mobilnosti, nastavno i nenastavno osoblje dužno je:

  • javiti se najkasnije tri (3) dana nakon povratka s mobilnosti Uredu za računovodstveno-financijske poslove u središnjoj službi na Akademiji i dostaviti im:
    • izjavu prihvatne inozemne ustanove (potvrda koju izdaje inozemna ustanova)
    • ovjeren Sporazum o održavanju nastave (Mobility Agreement for Teaching) ili Sporazum o stručnom usavršavanju (Mobility Agreement for Training)
    • završno izvješće (u elektroničkom obliku u sustavu Beneficiary Modul)
    • putni nalog i originalne putne dokumente (putne karte, računi od cestarina….) te račun za smještaj u inozemstvu
    • originalnu policu zdravstvenog osiguranja za inozemstvo ili kopiju EKZO kartice
  • dostaviti Erasmus koordinatoru na Akademiji fotografije i kratak sažetak boravka na mobilnosti kako bi se isto istaknulo na mrežnoj stranici Akademije
  • u pisanom ili usmenom obliku kolegama i studentima na Akademiji predstaviti svoju mobilnost