- ODSJEK ZA GLAZBENU UMJETNOST
Tablica 2.1. Ishodi učenja na razini studijskog programa
Naziv studijskog programa: BA Glazbena pedagogija
| Ishod učenja studijskog programa | 00001 | 00002 | 00003 | 00004 | 00005 | 00006 | 00007 | 00008 | 00009 | 00010 | 00011 | 00012 | 00013 | 00014 | 00015 | 00016 | 00017 |
| Predmeti (obavezni) | |||||||||||||||||
| Solfeggio ZP101 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Solfeggio ZP201 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Solfeggio ZP301 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Solfeggio ZP401 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Solfeggio ZP501 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Solfeggio ZP601 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Solfeggio ZP701 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Solfeggio ZP801 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Harmonija ZP102 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Harmonija ZP202 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Harmonija ZP302 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Harmonija ZP402 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Harmonija na klaviru GP101 | X | X | X | X | X | X | |||||||||||
| Harmonija na klaviru GP201 | X | X | X | X | X | X | |||||||||||
| Harmonija na klaviru GP301 | X | X | X | X | X | X | |||||||||||
| Harmonija na klaviru GP401 | X | X | X | X | X | X | |||||||||||
| Polifonija ZP103 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Polifonija ZP203 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Polifonija ZP303 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Polifonija ZP403 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Priređivanje za ansamble GP104 | X | X | X | ||||||||||||||
| Priređivanje za ansamble GP204 | X | X | X | ||||||||||||||
| Priređivanje za ansamble GP304 | X | X | X | ||||||||||||||
| Priređivanje za ansamble GP404 | X | X | X | ||||||||||||||
| Glazbeni oblici i stilovi ZP104 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Glazbeni oblici i stilovi ZP204 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Glazbeni oblici i stilovi ZP304 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Glazbeni oblici i stilovi ZP404 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Poznavanje instrumenata GP102 | X | X | X | X | |||||||||||||
| Poznavanje instrumenata GP202 | X | X | X | X | |||||||||||||
| Klavir obligatno I. ZP105 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Klavir obligatno I. ZP205 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Klavir obligatno II. ZP305 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Klavir obligatno II. ZP405 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Klavir obligatno III. ZP505 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Klavir obligatno III. ZP605 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Klavir obligatno IV. ZP705 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Klavir obligatno IV. ZP805 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Dirigiranje I GP106 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||
| Dirigiranje I GP206 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||
| Dirigiranje II GP306 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||
| Dirigiranje II GP406 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||
| Dirigiranje III GP506 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||
| Dirigiranje III GP606 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||
| Dirigiranje IV GP706 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||
| Dirigiranje IV GP806 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||
| Osnove vokalne tehnike GP107 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Osnove vokalne tehnike G207 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Analitička harmonija | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Analitička harmonija | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Tambure GP108 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||
| Tambure GP208 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||
| Tambure GP308 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||
| Tambure GP408 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||
| Sviranje partitura GP103 | X | X | X | X | |||||||||||||
| Sviranje partitura GP203 | X | X | X | X | |||||||||||||
| Sviranje partitura GP303 | X | X | X | X | |||||||||||||
| Sviranje partitura GP403 | X | X | X | X | |||||||||||||
| Pedagogija I LKMA 021 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Pedagogija II LKMA022 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Povijest glazbe I ZP106 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Povijest glazbe I ZP206 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Povijest glazbe II ZP306 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Povijest glazbe II ZP406 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Povijest hrvatske glazbe ZP107 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Povijest hrvatske glazbe ZP207 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Strani jezik I ZP109 | X | X | X | ||||||||||||||
| Strani jezik I ZP209 | X | X | X | ||||||||||||||
| Strani jezik II ZP309 | X | X | X | ||||||||||||||
| Strani jezik II ZP409 | X | X | X | ||||||||||||||
| Zbor ZP108 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||
| Zbor ZP208 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||
| Zbor ZP308 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||
| Zbor ZP408 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||
| Zbor ZP508 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||
| Zbor ZP608 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||
| Zbor ZP708 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||
| Zbor ZP808 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||
| Tjelesna i zdravstvena kultura ZP111 | X | X | |||||||||||||||
| Tjelesna i zdravstvena kultura ZP211 | X | X | |||||||||||||||
| Tjelesna i zdravstvena kultura ZP311 | X | X | |||||||||||||||
| Tjelesna i zdravstvena kultura ZP411 | X | X | |||||||||||||||
| Glazbena informatika IZ106 | X | X | |||||||||||||||
| Glazbena informatika IZ206 | X | X | |||||||||||||||
| Psihologija odgoja i obrazovanja I LKBA045* | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Psihologija odgoja i obrazovanja II LKBA046* | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Didaktika I LKMS023* | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Didaktika II LKMA024* | X | X | X | X | X | ||||||||||||
| Metodika nastave TGP GP109* | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||
| Metodika nastave TGP GP209* | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||
| Pedagoška praksa GP110 * | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||
| Pedagoška praksa GP210 * | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||
| Završni rad | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X |
Legenda:
| Labela IU | Opis ishoda učenja |
| 00001 | Demonstrirati teorijska i praktična znanja i vještine solfeggia, polifonije i harmonije |
| 00002 | Demonstrirati znanja i vještine sviranja klavira i tambura, sviranja harmonije na klaviru, sviranja umjetničkih skladba, partitura, a vista, solističkog sviranja i u ansamblu |
| 00003 | Analizirati glazbene vrste, glazbene oblike te glazbeno-izvođačke sastave raznih stilskih razdoblja |
| 00004 | Umjetnički voditi vokalni i instrumentalni ansambl |
| 00005 | Povezivati glazbeno-teorijska znanja pri interpretaciji glazbenog djela |
| 00006 | Demonstrirati znanja i vještine vokalne tehnike za solističko muziciranje i muziciranje u ansamblu |
| 00007 | Priređivati skladbe za instrumentalne, vokalne i vokalno-instrumentalne ansamble |
| 00008 | Oblikovati interpretaciju i izvedbu odabranom umjetničkom repertoaru, sukladno holističkom modelu profesionalnih kompetencija |
| 00009 | Doprinositi afirmaciji glazbene umjetnosti u društvu organiziranjem izvannastavnih glazbenih aktivnosti |
| 00010 | Organizirati redovan i izvannastavni odgojno-obrazovni rad u općeobrazovnim i glazbenim školama u skladu sa suvremenim spoznajama |
| 00011 | Koristiti digitalne izvore i alate u prezentiranju i oblikovanju tekstualnih ili glazbenih radova, za pisanje nota, u procesima kreiranja, snimanja, montaže i obrade zvuka i MIDI informacija |
| 00012 | Kritički vrednovati širi opus umjetničkih glazbenih djela i njihovu ulogu u razvoju glazbenog stvaralaštva |
| 00013 | Odabirati relevantnu literaturu s područja struke iz materijalnih i digitalnih izvora za samostalna stručna istraživanja i oblikovanje stručnog teksta prema pravilima akademskog pisma |
| 00014 | Primjenjivati učinkovite tehnike i vježbe koje obuhvaćaju napredovanje u odnosu na specifične profesionalne zahtjeve (pjevanje, sviranje, dirigiranje) |
| 00015 | Primjenjivati adekvatnu komunikaciju, interakciju i kooperaciju s učenicima i kolegama na službenom i stranom jeziku |
| 00016 | Surađivati u rješavanju problema i donošenju odluka u multidisciplinarnim timovima |
| 00017 | Prepoznati vlastite potrebe i mogućnosti daljnjeg učenja i usavršavanja u području glazbene pedagogije |