Voditelj projekta: izv. prof. dr. art. Jasmina Pacek
Početak projekta: 01.09.2017.
Završetak projekta: 01.07.2018.
Projektni partneri:
- Rider University iz Princetona, SAD
- Veleposlanstva SAD-a
- Akademija za umjetnost i kulturu u Osijek
Opis projekta
Projekt je rezultat suradnje Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku i Rider Sveučilišta iz SAD-a te je u skladu sa strateškim ciljevima u visokom obrazovanju koji se odnose na internacionalizaciju visokoga obrazovanja i njegovu integraciju u europski i svjetski visokoobrazovni prostor. U realizaciji planiranih ishoda sudjelovali su profesori s Rider Sveučilišta iz SAD-a. Prof. Boris Vilić, MBA, dekan College of Continuing Studies & Westminster Continuing Education, održao je predavanje „Razvoj i važnost online učenja“ u cilju predstavljanja povijesnoga razvoja online učenja u SAD-u koje se kod nas još smatra novinom, dok u SAD-u započinje 1990-ih i danas obuhvaća čak oko 30 % visokoškolskoga obrazovanja. Predavanje prof. Vilića, „Akademska autentičnost i prevencija plagijata“, uputilo je na načine pomoću kojih se može provjeriti autentičnost studentskih radova čime se štiti integritet ne samo predmeta i profesora, već i cijele visokoškolske institucije. Dr. Heeyoung Kim, ravnateljica Faculty Development of the Teaching and Learning Center s Rider Sveučilišta, održala je mnogo praktičnih radionica o kreiranju online kolegija kao razvoja kompetencija nastavnog osoblja, ali i kao dio projekta Croatian Studies koji je nastao u suradnji organizatora ovoga skupa i Association of Croatian American Professionals (ACAP). Posebnost je toga programa je u tome što će se u cijelosti izvoditi u online okruženju na engleskom jeziku. Njime se Akademija za umjetnost i kulturu, osim svojih umjetničkih projekata, počinje profilirati i u ostvarivanju programa edukativno-znanstvenoga sadržaja u međunarodnom okruženju.