- ODSJEK ZA GLAZBENU UMJETNOST
Tablica 2.1. Ishodi učenja na razini studijskog programa
Naziv studijskog programa: BA Glazbena pedagogija
Ishod učenja studijskog programa | 00001 | 00002 | 00003 | 00004 | 00005 | 00006 | 00007 | 00008 | 00009 | 00010 | 00011 | 00012 | 00013 | 00014 | 00015 | 00016 | 00017 |
Predmeti (obavezni) | |||||||||||||||||
Solfeggio ZP101 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Solfeggio ZP201 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Solfeggio ZP301 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Solfeggio ZP401 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Solfeggio ZP501 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Solfeggio ZP601 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Solfeggio ZP701 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Solfeggio ZP801 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Harmonija ZP102 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Harmonija ZP202 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Harmonija ZP302 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Harmonija ZP402 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Harmonija na klaviru GP101 | X | X | X | X | X | X | |||||||||||
Harmonija na klaviru GP201 | X | X | X | X | X | X | |||||||||||
Harmonija na klaviru GP301 | X | X | X | X | X | X | |||||||||||
Harmonija na klaviru GP401 | X | X | X | X | X | X | |||||||||||
Polifonija ZP103 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Polifonija ZP203 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Polifonija ZP303 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Polifonija ZP403 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Priređivanje za ansamble GP104 | X | X | X | ||||||||||||||
Priređivanje za ansamble GP204 | X | X | X | ||||||||||||||
Priređivanje za ansamble GP304 | X | X | X | ||||||||||||||
Priređivanje za ansamble GP404 | X | X | X | ||||||||||||||
Glazbeni oblici i stilovi ZP104 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Glazbeni oblici i stilovi ZP204 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Glazbeni oblici i stilovi ZP304 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Glazbeni oblici i stilovi ZP404 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Poznavanje instrumenata GP102 | X | X | X | X | |||||||||||||
Poznavanje instrumenata GP202 | X | X | X | X | |||||||||||||
Klavir obligatno I. ZP105 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Klavir obligatno I. ZP205 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Klavir obligatno II. ZP305 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Klavir obligatno II. ZP405 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Klavir obligatno III. ZP505 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Klavir obligatno III. ZP605 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Klavir obligatno IV. ZP705 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Klavir obligatno IV. ZP805 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Dirigiranje I GP106 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||
Dirigiranje I GP206 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||
Dirigiranje II GP306 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||
Dirigiranje II GP406 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||
Dirigiranje III GP506 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||
Dirigiranje III GP606 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||
Dirigiranje IV GP706 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||
Dirigiranje IV GP806 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||
Osnove vokalne tehnike GP107 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Osnove vokalne tehnike G207 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Analitička harmonija | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Analitička harmonija | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Tambure GP108 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||
Tambure GP208 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||
Tambure GP308 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||
Tambure GP408 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||
Sviranje partitura GP103 | X | X | X | X | |||||||||||||
Sviranje partitura GP203 | X | X | X | X | |||||||||||||
Sviranje partitura GP303 | X | X | X | X | |||||||||||||
Sviranje partitura GP403 | X | X | X | X | |||||||||||||
Pedagogija I LKMA 021 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Pedagogija II LKMA022 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Povijest glazbe I ZP106 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Povijest glazbe I ZP206 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Povijest glazbe II ZP306 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Povijest glazbe II ZP406 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Povijest hrvatske glazbe ZP107 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Povijest hrvatske glazbe ZP207 | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Strani jezik I ZP109 | X | X | X | ||||||||||||||
Strani jezik I ZP209 | X | X | X | ||||||||||||||
Strani jezik II ZP309 | X | X | X | ||||||||||||||
Strani jezik II ZP409 | X | X | X | ||||||||||||||
Zbor ZP108 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||
Zbor ZP208 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||
Zbor ZP308 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||
Zbor ZP408 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||
Zbor ZP508 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||
Zbor ZP608 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||
Zbor ZP708 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||
Zbor ZP808 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||
Tjelesna i zdravstvena kultura ZP111 | X | X | |||||||||||||||
Tjelesna i zdravstvena kultura ZP211 | X | X | |||||||||||||||
Tjelesna i zdravstvena kultura ZP311 | X | X | |||||||||||||||
Tjelesna i zdravstvena kultura ZP411 | X | X | |||||||||||||||
Glazbena informatika IZ106 | X | X | |||||||||||||||
Glazbena informatika IZ206 | X | X | |||||||||||||||
Psihologija odgoja i obrazovanja I LKBA045* | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Psihologija odgoja i obrazovanja II LKBA046* | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Didaktika I LKMS023* | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Didaktika II LKMA024* | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Metodika nastave TGP GP109* | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||
Metodika nastave TGP GP209* | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||
Pedagoška praksa GP110 * | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||
Pedagoška praksa GP210 * | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||
Završni rad | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X |
Legenda:
Labela IU | Opis ishoda učenja |
00001 | Demonstrirati teorijska i praktična znanja i vještine solfeggia, polifonije i harmonije |
00002 | Demonstrirati znanja i vještine sviranja klavira i tambura, sviranja harmonije na klaviru, sviranja umjetničkih skladba, partitura, a vista, solističkog sviranja i u ansamblu |
00003 | Analizirati glazbene vrste, glazbene oblike te glazbeno-izvođačke sastave raznih stilskih razdoblja |
00004 | Umjetnički voditi vokalni i instrumentalni ansambl |
00005 | Povezivati glazbeno-teorijska znanja pri interpretaciji glazbenog djela |
00006 | Demonstrirati znanja i vještine vokalne tehnike za solističko muziciranje i muziciranje u ansamblu |
00007 | Priređivati skladbe za instrumentalne, vokalne i vokalno-instrumentalne ansamble |
00008 | Oblikovati interpretaciju i izvedbu odabranom umjetničkom repertoaru, sukladno holističkom modelu profesionalnih kompetencija |
00009 | Doprinositi afirmaciji glazbene umjetnosti u društvu organiziranjem izvannastavnih glazbenih aktivnosti |
00010 | Organizirati redovan i izvannastavni odgojno-obrazovni rad u općeobrazovnim i glazbenim školama u skladu sa suvremenim spoznajama |
00011 | Koristiti digitalne izvore i alate u prezentiranju i oblikovanju tekstualnih ili glazbenih radova, za pisanje nota, u procesima kreiranja, snimanja, montaže i obrade zvuka i MIDI informacija |
00012 | Kritički vrednovati širi opus umjetničkih glazbenih djela i njihovu ulogu u razvoju glazbenog stvaralaštva |
00013 | Odabirati relevantnu literaturu s područja struke iz materijalnih i digitalnih izvora za samostalna stručna istraživanja i oblikovanje stručnog teksta prema pravilima akademskog pisma |
00014 | Primjenjivati učinkovite tehnike i vježbe koje obuhvaćaju napredovanje u odnosu na specifične profesionalne zahtjeve (pjevanje, sviranje, dirigiranje) |
00015 | Primjenjivati adekvatnu komunikaciju, interakciju i kooperaciju s učenicima i kolegama na službenom i stranom jeziku |
00016 | Surađivati u rješavanju problema i donošenju odluka u multidisciplinarnim timovima |
00017 | Prepoznati vlastite potrebe i mogućnosti daljnjeg učenja i usavršavanja u području glazbene pedagogije |