- ODSJEK ZA INSTRUMENTALNE STUDIJE
Tablica 2.1. Ishodi učenja na razini studijskog programa
Naziv studijskog programa: BA Kompozicija s teorijom muzike, smjer teorija muzike
| Ishod učenja studijskog programa | 00069 | 00070 | 00071 | 00072 | 00073 | 00074 | 00075 | 00076 | 00077 | 00078 | 00079 | 00080 | 00081 | 00082 | 00083 |
| Predmeti (obavezni) | |||||||||||||||
| Kompozicija I | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||
| Kompozicija II | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||
| Klavir usporedni I | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||
| Klavir usporedni II | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||
| Klavir usporedni III | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||
| Klavir usporedni IV | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||
| Klavir usporedni V | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||
| Klavir usporedni VI | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||
| Harmonijski solfeggio I | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||
| Harmonijski solfeggio II | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||
| Ritamski solfeggio I | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||
| Ritamski solfeggio II | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||
| Polifoni solfeggio I | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||
| Polifoni solfeggio II | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||
| Polifonija do baroka | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||
| Polifonija baroka | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||
| Polifonija klasicizma i romantizma | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||
| Polifonija 20. stoljeća | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||
| Harmonija baroka | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||
| Harmonija klasicizma | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||
| Harmonija romantizma I | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||
| Harmonija romantizma II | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||
| Harmonija 20. stoljeća I | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||
| Harmonija 20. stoljeća II | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||
| Analiza glazbenih oblika I | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||
| Analiza glazbenih oblika II | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||
| Glazbala | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||
| Čitanje orkestralnih partitura I | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Čitanje orkestralnih partitura II | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Povijest muzike do 18. stoljeća | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||
| Povijest muzike 18. stoljeća | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||
| Povijest muzike 19. stoljeća | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||
| Povijest muzike 20. stoljeća | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||
| Snimanje i produkcija I | x | x | x | x | x | x | |||||||||
| Snimanje i produkcija II | x | x | x | x | x | x | |||||||||
| Osnove glazbene industrije | x | x | x | x | x | x | |||||||||
| Interpersonalna komunikacija I | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Interpersonalna komunikacija II | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Menadžment u kulturi I | x | x | x | x | x | ||||||||||
| Menadžment u kulturi II | x | x | x | x | x | ||||||||||
| Marketing i umjetnost | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||
| Menadžment koncerta | x | x | x | x | x | ||||||||||
| Projektna nastava | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||
| Završni ispit I | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Završni ispit II | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Seminar iz polifonije | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||
| Seminar iz harmonije | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||
| Dirigiranje usporedno I | x | x | x | x | x | ||||||||||
| Dirigiranje usporedno II | x | x | x | x | x | ||||||||||
| Računalo u glazbi I | x | x | x | x | x | ||||||||||
| Računalo u glazbi II | x | x | x | x | x | ||||||||||
| Kultura govorenja, čitanja i pisanja 1 | x | x | x | x | x | x | |||||||||
| Kultura govorenja, čitanja i pisanja 2 | x | x | x | x | x | x | |||||||||
| Engleski jezik I | x | x | x | x | |||||||||||
| Engleski jezik II | x | x | x | x | |||||||||||
| Engleski jezik III | x | x | x | x | |||||||||||
| Engleski jezik IV | x | x | x | x | |||||||||||
| TZK I | x | x | |||||||||||||
| TZK II | x | x | |||||||||||||
| TZK III | x | x | |||||||||||||
| TZK IV | x | x |
Legenda:
| Labela IU | Opis ishoda učenja |
| 00069 | Proučavati i primjenjivati estetske i stilske parametare glazbe (motiv, fraza, harmonija, ritam, forma) u svrhu analize autorskog glazbenog izričaja |
| 00070 | Istraživati, analizirati i valorizirati različite aspekte glazbeno-povijesnih stilova i oblika, stručnjacima i laicima na službenom i drugom jeziku |
| 00071 | Identificirati i prepoznati glazbeno-teorijske elemente kroz analitički pristup te slušno i vizualno razumijevanje muzičkih aspekata |
| 00072 | Samostalno kreirati i izraditi notne materijale, uz pomoć računalnih programa, te u njih izvoziti i umetati različite digitalne formate |
| 00073 | Pisati i prezentirati analize glazbenih djela, stručnjacima i laicima, pisano i verbalno |
| 00074 | Pisati osvrte o kulturno – glazbenim događanjima i eseje o glazbi i skladateljima svih stilskih epoha klasične glazbe |
| 00075 | Upravljati glazbenim probama i javnim nastupima |
| 00076 | Prirediti digitalne zapise notnih partitura u svrhu tiskanja |
| 00077 | Primjenjivati i sintetizirati znanja i vještine u skladanja novih skladbi i pisanju obrada i aranžmana za solo instrumente, komorne sastave, ansambl/orkestar |
| 00078 | Organizirati i financirati vlastite projekte: koncerte, festivale i druga glazbeno – kulturna događanja u svrhu doprinosa kulturnom životu zajednice |
| 00079 | Voditi i producirati radijske glazbene emisije i glazbene uratke u tonskom studiju |
| 00080 | Adekvatno planirati i organizirati vlastite aktivnosti samostalnog i mentorskog edukativnog procesa i profesionalnog angažmana |
| 00081 | Preuzeti etičku odgovornost za samostalan i timski rad u radnom prostoru/koncertnoj dvorani |
| 00082 | Surađivati, aktivno rješavati probleme i donositi odluke u interdisciplinarnim i multikulturalnim timovima |
| 00083 | Istraživati različite aspekte glazbene umjetnosti i razvijati vještine učenja nužne za nastavak studija na višoj razini |