POSLIJEDIPLOMSKI SPECIJALISTIČKI STUDIJ KREATIVNE TERAPIJE
Naziv studijskog programa: Poslijediplomski specijalistički studij Kreativne terapije, smjer Art terapija
| Ishod učenja studijskog programa | 00387 | 00388 | 00389 | 00390 | 00391 | 00392 | 00393 | 00394 | 00395 | 00396 | 00397 | 00398 | 00399 | 00400 | 00401 | 00402 | 00403 | 00404 |
| Predmeti (obavezni) | ||||||||||||||||||
| Klinička medicina i rehabilitacija | x | |||||||||||||||||
| Razvoj ličnosti 1 | x | x | ||||||||||||||||
| Razvoj ličnosti 2 | x | x | ||||||||||||||||
| Psihoterapijske tehnike
(relevantne teorije) 1 |
x | x | ||||||||||||||||
| Psihoterapijske tehnike
(relevantne teorije) 2 |
x | x | ||||||||||||||||
| Psihopatologija 1 | x | x | ||||||||||||||||
| Psihopatologija 2 | x | x | ||||||||||||||||
| Grupna analiza 1 | x | x | x | |||||||||||||||
| Grupna analiza 2 | x | x | x | |||||||||||||||
| Trening grupa 1 | x | x | ||||||||||||||||
| Trening grupa 2 | x | x |
| Trening grupa 3 | x | x | ||||||||||||||||
| Trening grupa 4 | x | x | ||||||||||||||||
| Osnove povijesti i teorije likovne umjetnosti | x | x | ||||||||||||||||
| Grupna art psihoterapija | x | x | x | x | x | |||||||||||||
| Studio praksa – crtanje | x | x | x | x | ||||||||||||||
| Studio praksa – slikanje | x | x | x | x | ||||||||||||||
| Studio praksa – kiparstvo
(drvo, glina, metal) |
x | x | x | x | ||||||||||||||
| Studio praksa – multimedija | x | x | x | x | ||||||||||||||
| Studio praksa – tekstil | x | x | x | x | ||||||||||||||
| Povijest i teorija art terapije 1 | x | x | x | |||||||||||||||
| Povijest i teorija art terapije 2 | x | x | x | x | x | |||||||||||||
| Studio tehnike u art terapije | x | x | x | x | x | |||||||||||||
| Terapeutski procesi rada u art terapiji | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Tehnike art terapije 1
/dječja art terapija |
x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||
| Tehnike art terapije 2 /art terapija adolescencije | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||
| Tehnike art terapije 3 /bračna i obiteljska art terapija | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||
| Metode procjene u art terapiji | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Art psihoterapija i trauma | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||||
| Art psihoterapija i trauma 2 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||||
| Art terapija u socijalnim i kulturnim različitostima | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||
| Istraživanje u art terapiji | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Završni rad | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||
| Klinička praksa s intervizijom/supervizijom | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x |
Legenda:
| Labela IU | Opis ishoda učenja |
| 00387 | Identificirati i definirati suvremene psihoanalitičke teorije razvoja ličnosti i self-psihologije , te integrirati znanja o teorijskim pristupima razvoju ličnosti kroz sve životne faze |
| 00388 | Razlikovati, definirati i klasificirati različite psihoterapijske pravce |
| 00389 | Prepoznati, razlikovati, razumjeti i definirati osnovne postavke grupne analize, fenomen grupe, terapijske intervencije i perspektive grupe, lječidbene čimbenike grupne analize, te iskustveno razaznati procese u grupnoj terapiji |
| 00390 | Razlikovati, definirati i prepoznavati psihičke funkcije, psihopatološke fenomene, te njihovu pojavu u psihijatrijskim poremećajima |
| 00391 | Razlikovati i primijeniti elemente vizualne i primijenjene umjetnosti kroz složene tehnike crtanja, slikanja, kiparenja , multimedije i tekstilne umjetnosti, te ih primjereno odabirati za rad s klijentima, te samostalan umjetnički izričaj |
| 00392 | Primijeniti manualne, električne i digitalne alate za rad u složenim tehnikama crtanja, slikanja, kiparenja, multimedije i obrade tekstila |
| 00393 | Ovladati ekspresijom vlastitih dojmova i refleksija kroz medije vizualnih umjetnosti, te objasniti kreativni proces umjetničkog stvaralaštva klijenta kao oblika terapije |
| 00394 | Prepoznati, interpretirati i integrirati životna, kulturno-povijesna i umjetničkih iskustva kroz medij vizualnih umjetnosti |
| 00395 | Definirati art terapiju kao disciplinu, objasniti povijesni razvoj i glavne razvojne točke art terapije u svijetu, te objasniti temeljne principe psihoterapijskog djelovanja art terapeuta različitim terapijskim i kliničkim okruženjima |
| 00396 | Postaviti i revidirati ciljeve art terapijskog tretmana, planirati i prilagođavati strukturu art terapijskog procesa i pojedinih seansi, te razlikovati kratkoročne od dugoročnih ciljeva |
| 00397 | Definirati, usporediti i analizirati različite art terapijske teorijske modele, te primjereno odabrati metode rada i i primijeniti intervencije s različitim populacijama , u skladu s postavljenim ciljevima |
| 00398 | Navesti, definirati i izabrati odgovarajući instrument procjene u art terapiji za različite populacije; interpretirati, dokumentirati i analizirati dobivene rezultate; napisati izvješće na temelju procjene, prezentirati na službenom i drugom jeziku i preporučiti oblik art terapijske intervencije |
| 00399 | Objasniti etimologiju traume i psihobiologiju traumatskog stresa, definirati utjecaj traume na psihu čovjeka, te identificirati i primjenjivati različite modele art terapijskog djelovanja za klijente koji su preživjeli traumu |
| 00400 | Prepoznati predrasude vezane za terapijske tretmane različitih multikulturnih populacija, definirati specifičnosti terapijskog rada sa različitim etničkim, rasnim i drugim grupacijama, te postaviti sebe kao terapeuta u odnosu na svoje kulturno nasljeđe i izvan njega |
| 00401 | Kritički promišljati o izazovima, odabiru intervencija i progresu terapijskog rada, te samostalno, društveno odgovorno i etički voditi grupne i individualne seanse art terapije |
| 00402 | Razlikovati i analizirati vrste istraživanja u art terapiji, objasniti suvremene istraživačka pitanja i praksu temeljenu na dokazima, samostalno istraživati relevantne, precizni, nedovoljno istraženi i provjerljivi probleme i međunarodnu literaturu, kroz empirijsko istraživanje i/ili teorijski prikaz i/ili studiju slučaja |
| 00403 | Uspostaviti jasnu komunikaciju s članovima interdisciplinarnih kliničkih timova, te preuzeti osobnu odgovornost za uspješno provođenje edukacijskih i terapijskih ciljeva stručnjacima i laicima |
| 00404 | Kontinuirano i profesionalno se cjeloživotno obrazovati prateći najnovija istraživanja i suvremene prakse discipline |
POSLIJEDIPLOMSKI SPECIJALISTIČKI STUDIJ KREATIVNE TERAPIJE
Naziv studijskog programa: Poslijediplomski specijalistički studij Kreativne terapije, smjer Dramaterapija
| Ishod učenja studijskog programa | 00369 | 00370 | 00371 | 00372 | 00373 | 00374 | 00375 | 00376 | 00377 | 00378 | 00379 | 00380 | 00381 | 00382 | 00383 | 00384 | 00385 | 00386 |
| Predmeti (obavezni) | ||||||||||||||||||
| Klinička medicina i rehabilitacija | x | |||||||||||||||||
| Razvoj ličnosti 1 | x | x | x | |||||||||||||||
| Razvoj ličnosti 2 | x | x | x | |||||||||||||||
| Psihoterapijske tehnike (relevantne teorije) 1 | x | x | x | |||||||||||||||
| Psihoterapijske tehnike (relevantne teorije) 2 | x | x | x | |||||||||||||||
| Psihopatologija 1 | x | x | x | |||||||||||||||
| Psihopatologija 2 | x | x | x | |||||||||||||||
| Grupna analiza 1 | x | x | x | |||||||||||||||
| Grupna analiza 2 | x | x | x | |||||||||||||||
| Trening grupa 1 | x | |||||||||||||||||
| Trening grupa 2 | x | |||||||||||||||||
| Trening grupa 3 | x | |||||||||||||||||
| Trening grupa 4 | x | |||||||||||||||||
| Osnovni dramski i kazališni procesi | x | x | ||||||||||||||||
| Dramske i kazališne vještine | x | x | x | x | ||||||||||||||
| Improvizacijski teatar | x | x | x | x | x | x | ||||||||||||
| Projektivne tehnike u dramaterapiji: Lutkarstvo | x | x | x | x | x | x | ||||||||||||
| Ontološko kazalište | x | x | x | x | ||||||||||||||
| Pisana riječi kao terapija | x | x | x | x | ||||||||||||||
| Teorija i filozofija dramaterapije | x | x | ||||||||||||||||
| Tehnike i prakse dramaterapije /Dramaterapija sa specifičnim populacijama 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | X | X | x | |||||
| Tehnike i prakse dramaterapije /Dramaterapija sa specifičnim populacijama 2 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||
| Tehnike i prakse dramaterapije /Dramaterapija sa specifičnim populacijama 3 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||
| Terapija igrom | x | x | x | x | x | |||||||||||||
| Dramaterapija, ritual i mitologija | x | x | x | x | x | |||||||||||||
| Kazalište za rješavanje konflikta | x | x | x | x | x | x | ||||||||||||
| Dramaterapija i završetci | x | x | x | x | x | x | ||||||||||||
| Istraživanje u dramaterapiji | x | x | ||||||||||||||||
| Psihodrama 1 | x | x | x | x | x | |||||||||||||
| Psihodrama 2 | x | x | x | x | x | |||||||||||||
| Sociodrama | x | x | x | x | ||||||||||||||
| Završni rad | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||
| Klinička praksa s intervizijom/supervizijom | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x |
Legenda:
| Labela IU | Opis ishoda učenja |
| 00369 | Identificirati i definirati suvremene psihoanalitičke teorije razvoja ličnosti i self-psihologije , te integrirati znanja o teorijskim pristupima razvoju ličnosti kroz sve životne faze |
| 00370 | Razlikovati, definirati i klasificirati različite psihoterapijske pravce |
| 00371 | Prepoznati, razlikovati, razumjeti i definirati osnovne postavke grupne analize, fenomen grupe, terapijske intervencije i perspektive grupe, lječidbene čimbenike grupne analize, te iskustveno razaznati procese u grupnoj terapiji |
| 00372 | Razlikovati, definirati i prepoznavati psihičke funkcije, psihopatološke fenomene, te njihovu pojavu u psihijatrijskim poremećajima |
| 00373 | Prepoznati, definirati i realizirati dramske i kazališne procese, žanrove i modele igre; analizirati i tumačiti dramski tekst te samostalno primijeniti kazališne vještine u grupnom i individualnom radu |
| 00374 | Prepoznati i primijeniti osnovna načela i pravila kazališta improvizacije; primijeniti i prilagoditi tehnike i vježbe improvizacije specifičnom kontekstu; razviti i potaknuti spontanu komunikaciju kod pojedinaca i grupa |
| 00375 | Definirati i opisati lutkarske pojmove, tehnike i načine animacije; izraditi jednostavnu lutku; uspostaviti verbalne i neverbalne komunikacije preko lutke te stvarati kratke prizore s lutkama |
| 00376 | Pronalaziti, razvijati i kombinirati modele terapijskih praksi zasnivanih na upotrebi pisane riječi i kreativnog pismenog izražavanja |
| 00377 | Definirati dramaterapiju kao disciplinu, objasniti povijesni razvoj i filozofska uporišta, te objasniti temeljne principe psihoterapijskog djelovanja dramaterapeuta u različitim terapijskim i kliničkim okruženjima |
| 00378 | Postaviti i revidirati ciljeve tretmana dramaterapije, planirati i pratiti terapijski proces te prilagođavati strukturu terapijskog procesa i pojedinih seansi, te razlikovati kratkoročne od dugoročnih ciljeva u radu s različitim populacijama |
| 00379 | Definirati, analizirati i primijeniti različite teorijske modele i principe dramaterapije te primjereno odabrati metode rada i primijeniti intervencije s različitim populacijama , u skladu s postavljenim ciljevima |
| 00380 | Objasniti i integrirati procese konstrukcije igara i rituala u terapijske svrhe; identificirati njihove prednosti i kontraindikacije unutar grupe |
| 00381 | Identificirati i integrirati teorijska znanja i praktična načela dramaterapijskog pristupa rješavanju konflikata i rada s osobnim i grupnim završetcima, te provesti klijenta kroz sve faze tih procesa |
| 00382 | Definirati, prepoznati i primjenjivati opće principe psihodramskog i sociodramskog pristupa terapiji; prepoznati i koristiti kreativni i fleksibilni dio ličnosti u razvoju socijalnih vještina, empatije i prosocijalnog ponašanja |
| 00383 | Kritički promišljati o izazovima, odabiru intervencija i progresu terapijskog rada, te samostalno, društveno odgovorno i etički voditi grupne i individualne seanse dramaterapije; integrirati teoretska znanja i praktične metode rada s odabranom kliničkom populacijom |
| 00384 | Razlikovati i analizirati vrste istraživanja u dramaterapiji, objasniti suvremene istraživačka pitanja i dramaterapijsku praksu temeljenu na dokazima, samostalno istraživati relevantne, nedovoljno istražene i provjerljive probleme i međunarodnu literaturu, kroz empirijsko istraživanje i/ili teorijski prikaz i/ili studiju slučaja |
| 00385 | Uspostaviti jasnu komunikaciju s članovima interdisciplinarnih kliničkih timova, te preuzeti osobnu odgovornost za uspješno provođenje edukacijskih i terapijskih ciljeva stručnjacima i laicima |
| 00386 | Kontinuirano i profesionalno se cjeloživotno obrazovati prateći najnovija istraživanja i suvremene prakse discipline |
POSLIJEDIPLOMSKI SPECIJALISTIČKI STUDIJ KREATIVNE TERAPIJE
Naziv studijskog programa: Poslijediplomski specijalistički studij Kreativne terapije, smjer Muzikoterapija
| Ishod učenja studijskog programa | 00405 | 00406 | 00407 | 00408 | 00409 | 00410 | 00411 | 00412 | 00413 | 00414 | 00415 | 00416 | 00417 | 00418 | 00419 | 00420 | 00421 | 00422 |
| Predmeti (obavezni) | ||||||||||||||||||
| Klinička medicina i rehabilitacija | x | |||||||||||||||||
| Razvoj ličnosti 1 | x | x | ||||||||||||||||
| Razvoj ličnosti 2 | x | x | ||||||||||||||||
| Psihoterapijske tehnike (relevantne teorije) 1 | x | x | ||||||||||||||||
| Psihoterapijske tehnike (relevantne teorije) 2 | x | x | ||||||||||||||||
| Psihopatologija 1 | x | x | ||||||||||||||||
| Psihopatologija 2 | x | x | ||||||||||||||||
| Grupna analiza 1 | x | x | x | |||||||||||||||
| Grupna analiza 2 | x | x | x | |||||||||||||||
| Trening grupa 1 | x | x | ||||||||||||||||
| Trening grupa 2 | x | x | ||||||||||||||||
| Trening grupa 3 | x | x | ||||||||||||||||
| Trening grupa 4 | x | x | ||||||||||||||||
| Harmonija na klaviru | x | x | x | |||||||||||||||
| Improvizacija u glazbi | x | x | ||||||||||||||||
| Žanrovi i stilovi | x | x | ||||||||||||||||
| Vokalne tehnike | x | x | ||||||||||||||||
| Sviranje na drugom instrumentu | x | x | x | |||||||||||||||
| Klavir obligatno | x | x | x | |||||||||||||||
| Teorijske osnove muzikoterapije 1 | x | x | ||||||||||||||||
| Teorijske osnove muzikoterapije 2 | x | x | x | |||||||||||||||
| Istraživanje u muzikoterapiji | x | x | x | x | x | x | ||||||||||||
| Tehnike muzikoterapije 1 | x | x | x | x | x | x | ||||||||||||
| Tehnike muzikoterapije 2 | x | x | x | x | x | x | ||||||||||||
| Tehnike muzikoterapije 3 | x | x | x | x | x | x | ||||||||||||
| Tehnike muzikoterapije 4 | x | x | x | x | x | x | ||||||||||||
| Planiranje u muzikoterapiji 1 | x | x | x | |||||||||||||||
| Planiranje u muzikoterapiji 2 | x | x | x | x | x | |||||||||||||
| Psihologija glazbe | x | x | ||||||||||||||||
| Metode procjene u muzikoterapiji | x | x | x | x | x | |||||||||||||
| Orff muzikoterapija | x | x | x | |||||||||||||||
| Receptivna muzikoterapija | x | x | x | |||||||||||||||
| Završni rad | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||
| Klinička praksa s intervizijom/supervizijom | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x |
Legenda:
| Labela IU | Opis ishoda učenja |
| 00405 | Identificirati i definirati suvremene psihoanalitičke teorije razvoja ličnosti i self-psihologije , te integrirati znanja o teorijskim pristupima razvoju ličnosti kroz sve životne faze |
| 00406 | Razlikovati, definirati i klasificirati različite psihoterapijske pravce |
| 00407 | Prepoznati, razlikovati, razumjeti i definirati osnovne postavke grupne analize, fenomen grupe, terapijske intervencije i perspektive grupe, lječidbene čimbenike grupne analize, te iskustveno razaznati procese u grupnoj terapiji |
| 00408 | Razlikovati, definirati i prepoznavati psihičke funkcije, psihopatološke fenomene, te njihovu pojavu u psihijatrijskim poremećajima |
| 00409 | Definirati muzikoterapiju kao disciplinu, objasniti povijesni razvoj i glavne razvojne točke muzikoterapije u svijetu, te objasniti temeljne principe terapijskog, rehabilitacijskog i edukacijskog djelovanja muzikoterapeuta u različitim terapijskim i kliničkim okruženjima |
| 00410 | Postaviti i revidirati ciljeve muzikoterapijskog tretmana, planirati i prilagođavati strukturu muzikterapijskog procesa i pojedinih seansi, te razlikovati kratkoročne od dugoročnih ciljeva |
| 00411 | Definirati, usporediti i analizirati različite muzikoterapijske teorijske modele, te primjereno odabrati metode rada i i primijeniti intervencije s različitim populacijama , u skladu s postavljenim ciljevima |
| 00412 | Navesti, definirati i izabrati odgovarajući instrument procjene u muzikoterapiji za različite populacije; interpretirati, dokumentirati i analizirati dobivene rezultate; napisati izvješće na temelju procjene, prezentirati na službenom i drugom jeziku i preporučiti oblik muzikoterapijske intervencije |
| 00413 | Kritički promišljati o izazovima, odabiru intervencija i progresu terapijskog rada, te samostalno, društveno odgovorno i etički voditi grupne i individualne seanse muzikoterapije |
| 00414 | Razlikovati i analizirati vrste istraživanja u muzikoterapiji, objasniti suvremene istraživačka pitanja i praksu temeljenu na dokazima, samostalno istraživati relevantne, precizni, nedovoljno istraženi i provjerljivi probleme i međunarodnu literaturu, kroz empirijsko istraživanje i/ili teorijski prikaz i/ili studiju slučaja |
| 00415 | Uspostaviti jasnu komunikaciju s članovima interdisciplinarnih kliničkih timova, te preuzeti osobnu odgovornost za uspješno provođenje edukacijskih i terapijskih ciljeva stručnjacima i laicima |
| 00416 | Kontinuirano i profesionalno se cjeloživotno obrazovati prateći najnovija istraživanja i suvremene prakse discipline |
| 00417 | Prepoznati predrasude vezane za terapijske tretmane različitih multikulturnih populacija, definirati specifičnosti terapijskog rada sa različitim etničkim, rasnim i drugim grupacijama, te postaviti sebe kao terapeuta u odnosu na svoje kulturno nasljeđe i izvan njega |
| 00418 | Analizirati procese kojima ljudi percipiraju, reagiraju i stvaraju glazbu te definirati odnose između glazbenih pojava, pravila i glazbene aktivnosti te psiholoških zakonitosti opažanja i afektivnog reagiranja na glazbu |
| 00419 | Prepoznati harmonijske, stilske i formalne značajki nekog glazbenog djela (pjesme) uz note ili po sluhu te ih reproducirati na instrumentu |
| 00420 | Kreirati, skladati i improvizirati jednostavne kompozicije uz prepoznavanje osnovnih elemenata strukture skladbe i harmonije |
| 00421 | Poznavati i analizirati kapitalna djela povijesnih muzičkih žanrova i stilova te prepoznati strukturu stilskih osobitosti pojedinih kompozicija |
| 00422 | Primjereno koristiti glasiljke, respiratorne organe i rezonantne prostore prilikom pjevanja. |
POSLIJEDIPLOMSKI SPECIJALISTIČKI STUDIJ KREATIVNE TERAPIJE
Naziv studijskog programa: Poslijediplomski specijalistički studij Kreativne terapije, smjer Terapija pokretom i plesom
| Ishod učenja studijskog programa | 00423 | 00424 | 00425 | 00426 | 00427 | 00428 | 00429 | 00430 | 00431 | 00432 | 00433 | 00434 | 00435 | 00436 | 00437 | 00438 | 00439 | 00440 |
| Predmeti (obavezni) | ||||||||||||||||||
| Klinička medicina i rehabilitacija | x | |||||||||||||||||
| Razvoj ličnosti 1 | x | x | x | x | ||||||||||||||
| Razvoj ličnosti 2 | x | x | x | x | ||||||||||||||
| Psihoterapijske tehnike
(relevantne teorije) 1 |
x | x | x | x | x | |||||||||||||
| Psihoterapijske tehnike
(relevantne teorije) 2 |
x | x | x | x | x | |||||||||||||
| Psihopatologija 1 | x | x | x | x | x | |||||||||||||
| Psihopatologija 2 | x | x | x | x | x | |||||||||||||
| Grupna analiza 1 | x | x | ||||||||||||||||
| Grupna analiza 2 | x | x | ||||||||||||||||
| Grupni procesi u terapiji pokretom i plesom | x | x |
| Trening grupa 1 | x | |||||||||||||||||
| Trening grupa 2 | x | |||||||||||||||||
| Trening grupa 3 | x | |||||||||||||||||
| Trening grupa 4 | x | |||||||||||||||||
| Uvod u umjetnost pokreta | x | x | x | x | ||||||||||||||
| Korpografija | x | x | x | x | x | |||||||||||||
| Uvod u iskustvenu anatomiju | x | x | x | |||||||||||||||
| Partnerstvo: odgovornost i povjerenje | x | x | x | x | x | |||||||||||||
| Ritam i udaraljke | x | x | ||||||||||||||||
| Somatske prakse | x | x | x | x | x | |||||||||||||
| Male forme | x | x | x | |||||||||||||||
| Teorija i praksa terapije pokretom i plesom 1 | x | x | x | x | x | x | x | |||||||||||
| Teorija i praksa terapije pokretom i plesom 2 | x | x | x | x | x | x | x | |||||||||||
| Teorija i praksa terapije pokretom i plesom 3 | x | x | x | x | x | x | x |
| Radionice / iskustvene vježbe terapije pokretom i plesom 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||||
| Radionice / iskustvene vježbe terapije pokretom i plesom 2 | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||||
| Radionice / iskustvene vježbe terapije pokretom i plesom 3 | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||||
| Radionice / iskustvene vježbe terapije pokretom i plesom 4 | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||||
| Vještine primjene terapije pokretom i plesom 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Vještine primjene terapije pokretom i plesom 2 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
| Vještine primjene terapije pokretom i plesom 3 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||
| Istraživanje u terapiji pokretom i plesom | x | x | x | |||||||||||||||
| Završni rad | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||
| Klinička praksa s intervizijom/supervizijom | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x |
Legenda:
| Labela IU | Opis ishoda učenja |
| 00423 | Identificirati i definirati suvremene psihoanalitičke teorije razvoja ličnosti i self-psihologije , te integrirati znanja o teorijskim pristupima razvoju ličnosti kroz sve životne faze |
| 00424 | Razlikovati, definirati i klasificirati različite psihoterapijske pravce |
| 00425 | Prepoznati, razlikovati, razumjeti i definirati osnovne postavke grupne analize, fenomen grupe, terapijske intervencije i perspektive grupe, lječidbene čimbenike grupne analize, te iskustveno razaznati procese u grupnoj terapiji |
| 00426 | Razlikovati, definirati i prepoznavati psihičke funkcije, psihopatološke fenomene, te njihovu pojavu u psihijatrijskim poremećajima |
| 00427 | Razlikovati i usporediti povijesne oblike plesnih rituala i oblika; analizirati i odrediti im historijsku, sociološku i političku uvjetovanost; interpretirati, kreirati i prikazati jednostavne plesne forme od male glazbene rečenice do gotovih improvizacija |
| 00428 | Prepoznavati, razlikovati i definirati razvojne obrasce i anatomske zone kretanja ; pronalaziti, razvijati i kreirati učinkovitije obrasce kretanja s ciljem integraciju tijela i uma |
| 00429 | Odrediti i usvojiti pojam: Bodymind / tijeloum; razviti psihofizičku spremnost, osviještenost tijela, artikulaciju pokreta i snage, spretnosti i izdržljivosti i tjelesno partnerstvo |
| 00430 | Prepoznavati, razlikovati i definirati osnovne ritmove kontinenata; pronalaziti, razvijati i kreirati vlastite ritmove; svirati različite vrste udaraljki |
| 00431 | Definirati terapiju pokretom i plesom kao disciplinu, objasniti povijesni razvoj i glavne razvojne točke terapije pokretom i plesom u svijetu, te objasniti temeljne principe psihoterapijskog djelovanja terapeuta pokretom i plesom u različitim terapijskim i kliničkim okruženjima |
| 00432 | Postaviti i revidirati ciljeve tretmana terapije pokretom i plesom, planirati i pratiti terapijski proces te prilagođavati strukturu terapijskog procesa i pojedinih seansi, te razlikovati kratkoročne od dugoročnih ciljeva |
| 00433 | Definirati, usporediti, analizirati i primijeniti različite teorijske modele individualne i grupne terapije pokretom i plesom te primjereno odabrati metode rada i primijeniti intervencije s različitim populacijama, u skladu s postavljenim ciljevima |
| 00434 | Razviti kinestetičku osviještenost i empatiju te slijediti i empatično reagirati na klijentovo pojedinačno ili grupno kretanje i neverbalne znakove; razumjeti i prepoznati somatski transfer te adekvatno uspostaviti siguran terapeutski odnos i jasne terapeutske granice |
| 00435 | Prepoznati i reproducirati elemente Labanove analize pokreta; kreirati i primijeniti u analizi i interpretaciji kliničke situacije individualni profil kretanja klijenta; otkriti svoj osobni profil kretanja i mogući utjecaj na terapijski rad |
| 00436 | Objasniti fiziologiju traume, razaznati kliničku sliku, neverbalne znakove, psihološke teme i profil kretanja različitih kliničkih populacija; izvršiti procjenu individualnog klijenta i grupe |
| 00437 | Kritički promišljati o izazovima, odabiru intervencija i progresu terapijskog rada; integrirati teoretska znanja, praktične vještine sa somatskim doživljajem; samostalno, društveno odgovorno i etički voditi grupne i individualne seanse terapije pokretom i plesom poštujući kulturalne različitosti kliničkih populacija |
| 00438 | Razlikovati i analizirati vrste istraživanja u terapiji pokretom i plesom, objasniti suvremena istraživačka pitanja i praksu temeljenu na dokazima, samostalno istraživati relevantne, nedovoljno istražene i provjerljive probleme i međunarodnu literaturu, kroz empirijsko istraživanje i/ili teorijski prikaz i/ili studiju slučaja |
| 00439 | Uspostaviti jasnu komunikaciju s članovima interdisciplinarnih kliničkih timova, te preuzeti osobnu odgovornost za uspješno provođenje edukacijskih i terapijskih ciljeva stručnjacima i laicima |
| 00440 | Kontinuirano i profesionalno se cjeloživotno obrazovati prateći najnovija istraživanja i suvremene prakse discipline |