POSLIJEDIPLOMSKI SPECIJALISTIČKI STUDIJ KREATIVNE TERAPIJE
Naziv studijskog programa: Poslijediplomski specijalistički studij Kreativne terapije, smjer Art terapija
Ishod učenja studijskog programa | 00387 | 00388 | 00389 | 00390 | 00391 | 00392 | 00393 | 00394 | 00395 | 00396 | 00397 | 00398 | 00399 | 00400 | 00401 | 00402 | 00403 | 00404 |
Predmeti (obavezni) | ||||||||||||||||||
Klinička medicina i rehabilitacija | x | |||||||||||||||||
Razvoj ličnosti 1 | x | x | ||||||||||||||||
Razvoj ličnosti 2 | x | x | ||||||||||||||||
Psihoterapijske tehnike (relevantne teorije) 1 | x | x | ||||||||||||||||
Psihoterapijske tehnike (relevantne teorije) 2 | x | x | ||||||||||||||||
Psihopatologija 1 | x | x | ||||||||||||||||
Psihopatologija 2 | x | x | ||||||||||||||||
Grupna analiza 1 | x | x | x | |||||||||||||||
Grupna analiza 2 | x | x | x | |||||||||||||||
Trening grupa 1 | x | x | ||||||||||||||||
Trening grupa 2 | x | x | ||||||||||||||||
Trening grupa 3 | x | x | ||||||||||||||||
Trening grupa 4 | x | x | ||||||||||||||||
Osnove povijesti i teorije likovne umjetnosti | x | x | ||||||||||||||||
Metode razvoja kreativnog mišljenja | x | x | x | x | x | |||||||||||||
Studio praksa – crtanje | x | x | x | x | ||||||||||||||
Studio praksa – slikanje | x | x | x | x | ||||||||||||||
Studio praksa – kiparstvo
(drvo, glina, metal) |
x | x | x | x | ||||||||||||||
Studio praksa – multimedija | x | x | x | x | ||||||||||||||
Studio praksa – tekstil | x | x | x | x | ||||||||||||||
Povijest i teorija art terapije 1 | x | x | x | |||||||||||||||
Povijest i teorija art terapije 2 | x | x | x | x | x | |||||||||||||
Studio tehnike u art terapije | x | x | x | x | x | |||||||||||||
Terapeutski procesi rada u art terapiji | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
Tehnike art terapije 1 /dječja art terapija | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||
Tehnike art terapije 2 /art terapija adolescencije | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||
Tehnike art terapije 3 /bračna i obiteljska art terapija | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||
Metode procjene u art terapiji | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
Art psihoterapija i trauma | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||||
Art terapija u socijalnim i kulturnim različitostima | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||
Istraživanje u art terapiji | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
Završni rad | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||
Klinička praksa s intervizijom/supervizijom | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x |
Legenda:
Labela IU | Opis ishoda učenja |
00387 | Identificirati i definirati suvremene psihoanalitičke teorije razvoja ličnosti i self-psihologije , te integrirati znanja o teorijskim pristupima razvoju ličnosti kroz sve životne faze |
00388 | Razlikovati, definirati i klasificirati različite psihoterapijske pravce |
00389 | Prepoznati, razlikovati, razumjeti i definirati osnovne postavke grupne analize, fenomen grupe, terapijske intervencije i perspektive grupe, lječidbene čimbenike grupne analize, te iskustveno razaznati procese u grupnoj terapiji |
00390 | Razlikovati, definirati i prepoznavati psihičke funkcije, psihopatološke fenomene, te njihovu pojavu u psihijatrijskim poremećajima |
00391 | Razlikovati i primijeniti elemente vizualne i primijenjene umjetnosti kroz složene tehnike crtanja, slikanja, kiparenja , multimedije i tekstilne umjetnosti, te ih primjereno odabirati za rad s klijentima, te samostalan umjetnički izričaj |
00392 | Primijeniti manualne, električne i digitalne alate za rad u složenim tehnikama crtanja, slikanja, kiparenja, multimedije i obrade tekstila |
00393 | Ovladati ekspresijom vlastitih dojmova i refleksija kroz medije vizualnih umjetnosti, te objasniti kreativni proces umjetničkog stvaralaštva klijenta kao oblika terapije |
00394 | Prepoznati, interpretirati i integrirati životna, kulturno-povijesna i umjetničkih iskustva kroz medij vizualnih umjetnosti |
00395 | Definirati art terapiju kao disciplinu, objasniti povijesni razvoj i glavne razvojne točke art terapije u svijetu, te objasniti temeljne principe psihoterapijskog djelovanja art terapeuta različitim terapijskim i kliničkim okruženjima |
00396 | Postaviti i revidirati ciljeve art terapijskog tretmana, planirati i prilagođavati strukturu art terapijskog procesa i pojedinih seansi, te razlikovati kratkoročne od dugoročnih ciljeva |
00397 | Definirati, usporediti i analizirati različite art terapijske teorijske modele, te primjereno odabrati metode rada i i primijeniti intervencije s različitim populacijama , u skladu s postavljenim ciljevima |
00398 | Navesti, definirati i izabrati odgovarajući instrument procjene u art terapiji za različite populacije; interpretirati, dokumentirati i analizirati dobivene rezultate; napisati izvješće na temelju procjene, prezentirati na službenom i drugom jeziku i preporučiti oblik art terapijske intervencije |
00399 | Objasniti etimologiju traume i psihobiologiju traumatskog stresa, definirati utjecaj traume na psihu čovjeka, te identificirati i primjenjivati različite modele art terapijskog djelovanja za klijente koji su preživjeli traumu |
00400 | Prepoznati predrasude vezane za terapijske tretmane različitih multikulturnih populacija, definirati specifičnosti terapijskog rada sa različitim etničkim, rasnim i drugim grupacijama, te postaviti sebe kao terapeuta u odnosu na svoje kulturno nasljeđe i izvan njega |
00401 | Kritički promišljati o izazovima, odabiru intervencija i progresu terapijskog rada, te samostalno, društveno odgovorno i etički voditi grupne i individualne seanse art terapije |
00402 | Razlikovati i analizirati vrste istraživanja u art terapiji, objasniti suvremene istraživačka pitanja i praksu temeljenu na dokazima, samostalno istraživati relevantne, precizni, nedovoljno istraženi i provjerljivi probleme i međunarodnu literaturu, kroz empirijsko istraživanje i/ili teorijski prikaz i/ili studiju slučaja |
00403 | Uspostaviti jasnu komunikaciju s članovima interdisciplinarnih kliničkih timova, te preuzeti osobnu odgovornost za uspješno provođenje edukacijskih i terapijskih ciljeva stručnjacima i laicima |
00404 | Kontinuirano i profesionalno se cjeloživotno obrazovati prateći najnovija istraživanja i suvremene prakse discipline |
POSLIJEDIPLOMSKI SPECIJALISTIČKI STUDIJ KREATIVNE TERAPIJE
Naziv studijskog programa: Poslijediplomski specijalistički studij Kreativne terapije, smjer Dramaterapija
Ishod učenja studijskog programa | 00369 | 00370 | 00371 | 00372 | 00373 | 00374 | 00375 | 00376 | 00377 | 00378 | 00379 | 00380 | 00381 | 00382 | 00383 | 00384 | 00385 | 00386 |
Predmeti (obavezni) | ||||||||||||||||||
Klinička medicina i rehabilitacija | x | |||||||||||||||||
Razvoj ličnosti 1 | x | x | x | |||||||||||||||
Razvoj ličnosti 2 | x | x | x | |||||||||||||||
Psihoterapijske tehnike (relevantne teorije) 1 | x | x | x | |||||||||||||||
Psihoterapijske tehnike (relevantne teorije) 2 | x | x | x | |||||||||||||||
Psihopatologija 1 | x | x | x | |||||||||||||||
Psihopatologija 2 | x | x | x | |||||||||||||||
Grupna analiza 1 | x | x | x | |||||||||||||||
Grupna analiza 2 | x | x | x | |||||||||||||||
Trening grupa 1 | x | |||||||||||||||||
Trening grupa 2 | x | |||||||||||||||||
Trening grupa 3 | x | |||||||||||||||||
Trening grupa 4 | x | |||||||||||||||||
Osnovni dramski i kazališni procesi | x | x | ||||||||||||||||
Dramske i kazališne vještine | x | x | x | x | ||||||||||||||
Improvizacijski teatar | x | x | x | x | x | x | ||||||||||||
Projektivne tehnike u dramaterapiji: Lutkarstvo | x | x | x | x | x | x | ||||||||||||
Ontološko kazalište | x | x | x | x | ||||||||||||||
Pisana riječi kao terapija | x | x | x | x | ||||||||||||||
Teorija i filozofija dramaterapije | x | x | ||||||||||||||||
Tehnike i prakse dramaterapije /Dramaterapija sa specifičnim populacijama 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | X | X | x | |||||
Tehnike i prakse dramaterapije /Dramaterapija sa specifičnim populacijama 2 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||
Tehnike i prakse dramaterapije /Dramaterapija sa specifičnim populacijama 3 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||
Terapija igrom | x | x | x | x | x | |||||||||||||
Dramaterapija, ritual i mitologija | x | x | x | x | x | |||||||||||||
Kazalište za rješavanje konflikta | x | x | x | x | x | x | ||||||||||||
Dramaterapija i završetci | x | x | x | x | x | x | ||||||||||||
Istraživanje u dramaterapiji | x | x | ||||||||||||||||
Psihodrama 1 | x | x | x | x | x | |||||||||||||
Psihodrama 2 | x | x | x | x | x | |||||||||||||
Sociodrama | x | x | x | x | ||||||||||||||
Završni rad | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||
Klinička praksa s intervizijom/supervizijom | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x |
Legenda:
Labela IU | Opis ishoda učenja |
00369 | Identificirati i definirati suvremene psihoanalitičke teorije razvoja ličnosti i self-psihologije , te integrirati znanja o teorijskim pristupima razvoju ličnosti kroz sve životne faze |
00370 | Razlikovati, definirati i klasificirati različite psihoterapijske pravce |
00371 | Prepoznati, razlikovati, razumjeti i definirati osnovne postavke grupne analize, fenomen grupe, terapijske intervencije i perspektive grupe, lječidbene čimbenike grupne analize, te iskustveno razaznati procese u grupnoj terapiji |
00372 | Razlikovati, definirati i prepoznavati psihičke funkcije, psihopatološke fenomene, te njihovu pojavu u psihijatrijskim poremećajima |
00373 | Prepoznati, definirati i realizirati dramske i kazališne procese, žanrove i modele igre; analizirati i tumačiti dramski tekst te samostalno primijeniti kazališne vještine u grupnom i individualnom radu |
00374 | Prepoznati i primijeniti osnovna načela i pravila kazališta improvizacije; primijeniti i prilagoditi tehnike i vježbe improvizacije specifičnom kontekstu; razviti i potaknuti spontanu komunikaciju kod pojedinaca i grupa |
00375 | Definirati i opisati lutkarske pojmove, tehnike i načine animacije; izraditi jednostavnu lutku; uspostaviti verbalne i neverbalne komunikacije preko lutke te stvarati kratke prizore s lutkama |
00376 | Pronalaziti, razvijati i kombinirati modele terapijskih praksi zasnivanih na upotrebi pisane riječi i kreativnog pismenog izražavanja |
00377 | Definirati dramaterapiju kao disciplinu, objasniti povijesni razvoj i filozofska uporišta, te objasniti temeljne principe psihoterapijskog djelovanja dramaterapeuta u različitim terapijskim i kliničkim okruženjima |
00378 | Postaviti i revidirati ciljeve tretmana dramaterapije, planirati i pratiti terapijski proces te prilagođavati strukturu terapijskog procesa i pojedinih seansi, te razlikovati kratkoročne od dugoročnih ciljeva u radu s različitim populacijama |
00379 | Definirati, analizirati i primijeniti različite teorijske modele i principe dramaterapije te primjereno odabrati metode rada i primijeniti intervencije s različitim populacijama , u skladu s postavljenim ciljevima |
00380 | Objasniti i integrirati procese konstrukcije igara i rituala u terapijske svrhe; identificirati njihove prednosti i kontraindikacije unutar grupe |
00381 | Identificirati i integrirati teorijska znanja i praktična načela dramaterapijskog pristupa rješavanju konflikata i rada s osobnim i grupnim završetcima, te provesti klijenta kroz sve faze tih procesa |
00382 | Definirati, prepoznati i primjenjivati opće principe psihodramskog i sociodramskog pristupa terapiji; prepoznati i koristiti kreativni i fleksibilni dio ličnosti u razvoju socijalnih vještina, empatije i prosocijalnog ponašanja |
00383 | Kritički promišljati o izazovima, odabiru intervencija i progresu terapijskog rada, te samostalno, društveno odgovorno i etički voditi grupne i individualne seanse dramaterapije; integrirati teoretska znanja i praktične metode rada s odabranom kliničkom populacijom |
00384 | Razlikovati i analizirati vrste istraživanja u dramaterapiji, objasniti suvremene istraživačka pitanja i dramaterapijsku praksu temeljenu na dokazima, samostalno istraživati relevantne, nedovoljno istražene i provjerljive probleme i međunarodnu literaturu, kroz empirijsko istraživanje i/ili teorijski prikaz i/ili studiju slučaja |
00385 | Uspostaviti jasnu komunikaciju s članovima interdisciplinarnih kliničkih timova, te preuzeti osobnu odgovornost za uspješno provođenje edukacijskih i terapijskih ciljeva stručnjacima i laicima |
00386 | Kontinuirano i profesionalno se cjeloživotno obrazovati prateći najnovija istraživanja i suvremene prakse discipline |
POSLIJEDIPLOMSKI SPECIJALISTIČKI STUDIJ KREATIVNE TERAPIJE
Naziv studijskog programa: Poslijediplomski specijalistički studij Kreativne terapije, smjer Muzikoterapija
Ishod učenja studijskog programa | 00405 | 00406 | 00407 | 00408 | 00409 | 00410 | 00411 | 00412 | 00413 | 00414 | 00415 | 00416 | 00417 | 00418 | 00419 | 00420 | 00421 | 00422 |
Predmeti (obavezni) | ||||||||||||||||||
Klinička medicina i rehabilitacija | x | |||||||||||||||||
Razvoj ličnosti 1 | x | x | ||||||||||||||||
Razvoj ličnosti 2 | x | x | ||||||||||||||||
Psihoterapijske tehnike (relevantne teorije) 1 | x | x | ||||||||||||||||
Psihoterapijske tehnike (relevantne teorije) 2 | x | x | ||||||||||||||||
Psihopatologija 1 | x | x | ||||||||||||||||
Psihopatologija 2 | x | x | ||||||||||||||||
Grupna analiza 1 | x | x | x | |||||||||||||||
Grupna analiza 2 | x | x | x | |||||||||||||||
Trening grupa 1 | x | x | ||||||||||||||||
Trening grupa 2 | x | x | ||||||||||||||||
Trening grupa 3 | x | x | ||||||||||||||||
Trening grupa 4 | x | x | ||||||||||||||||
Harmonija na klaviru | x | x | x | |||||||||||||||
Improvizacija u glazbi | x | x | ||||||||||||||||
Žanrovi i stilovi | x | x | ||||||||||||||||
Vokalne tehnike | x | x | ||||||||||||||||
Sviranje na drugom instrumentu | x | x | x | |||||||||||||||
Klavir obligatno | x | x | x | |||||||||||||||
Teorijske osnove muzikoterapije 1 | x | x | ||||||||||||||||
Teorijske osnove muzikoterapije 2 | x | x | x | |||||||||||||||
Istraživanje u muzikoterapiji | x | x | x | x | x | x | ||||||||||||
Tehnike muzikoterapije 1 | x | x | x | x | x | x | ||||||||||||
Tehnike muzikoterapije 2 | x | x | x | x | x | x | ||||||||||||
Tehnike muzikoterapije 3 | x | x | x | x | x | x | ||||||||||||
Tehnike muzikoterapije 4 | x | x | x | x | x | x | ||||||||||||
Planiranje u muzikoterapiji 1 | x | x | x | |||||||||||||||
Planiranje u muzikoterapiji 2 | x | x | x | x | x | |||||||||||||
Psihologija glazbe | x | x | ||||||||||||||||
Metode procjene u muzikoterapiji | x | x | x | x | x | |||||||||||||
Orff muzikoterapija | x | x | x | |||||||||||||||
Receptivna muzikoterapija | x | x | x | |||||||||||||||
Završni rad | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||
Klinička praksa s intervizijom/supervizijom | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x |
Legenda:
Labela IU | Opis ishoda učenja |
00405 | Identificirati i definirati suvremene psihoanalitičke teorije razvoja ličnosti i self-psihologije , te integrirati znanja o teorijskim pristupima razvoju ličnosti kroz sve životne faze |
00406 | Razlikovati, definirati i klasificirati različite psihoterapijske pravce |
00407 | Prepoznati, razlikovati, razumjeti i definirati osnovne postavke grupne analize, fenomen grupe, terapijske intervencije i perspektive grupe, lječidbene čimbenike grupne analize, te iskustveno razaznati procese u grupnoj terapiji |
00408 | Razlikovati, definirati i prepoznavati psihičke funkcije, psihopatološke fenomene, te njihovu pojavu u psihijatrijskim poremećajima |
00409 | Definirati muzikoterapiju kao disciplinu, objasniti povijesni razvoj i glavne razvojne točke muzikoterapije u svijetu, te objasniti temeljne principe terapijskog, rehabilitacijskog i edukacijskog djelovanja muzikoterapeuta u različitim terapijskim i kliničkim okruženjima |
00410 | Postaviti i revidirati ciljeve muzikoterapijskog tretmana, planirati i prilagođavati strukturu muzikterapijskog procesa i pojedinih seansi, te razlikovati kratkoročne od dugoročnih ciljeva |
00411 | Definirati, usporediti i analizirati različite muzikoterapijske teorijske modele, te primjereno odabrati metode rada i i primijeniti intervencije s različitim populacijama , u skladu s postavljenim ciljevima |
00412 | Navesti, definirati i izabrati odgovarajući instrument procjene u muzikoterapiji za različite populacije; interpretirati, dokumentirati i analizirati dobivene rezultate; napisati izvješće na temelju procjene, prezentirati na službenom i drugom jeziku i preporučiti oblik muzikoterapijske intervencije |
00413 | Kritički promišljati o izazovima, odabiru intervencija i progresu terapijskog rada, te samostalno, društveno odgovorno i etički voditi grupne i individualne seanse muzikoterapije |
00414 | Razlikovati i analizirati vrste istraživanja u muzikoterapiji, objasniti suvremene istraživačka pitanja i praksu temeljenu na dokazima, samostalno istraživati relevantne, precizni, nedovoljno istraženi i provjerljivi probleme i međunarodnu literaturu, kroz empirijsko istraživanje i/ili teorijski prikaz i/ili studiju slučaja |
00415 | Uspostaviti jasnu komunikaciju s članovima interdisciplinarnih kliničkih timova, te preuzeti osobnu odgovornost za uspješno provođenje edukacijskih i terapijskih ciljeva stručnjacima i laicima |
00416 | Kontinuirano i profesionalno se cjeloživotno obrazovati prateći najnovija istraživanja i suvremene prakse discipline |
00417 | Prepoznati predrasude vezane za terapijske tretmane različitih multikulturnih populacija, definirati specifičnosti terapijskog rada sa različitim etničkim, rasnim i drugim grupacijama, te postaviti sebe kao terapeuta u odnosu na svoje kulturno nasljeđe i izvan njega |
00418 | Analizirati procese kojima ljudi percipiraju, reagiraju i stvaraju glazbu te definirati odnose između glazbenih pojava, pravila i glazbene aktivnosti te psiholoških zakonitosti opažanja i afektivnog reagiranja na glazbu |
00419 | Prepoznati harmonijske, stilske i formalne značajki nekog glazbenog djela (pjesme) uz note ili po sluhu te ih reproducirati na instrumentu |
00420 | Kreirati, skladati i improvizirati jednostavne kompozicije uz prepoznavanje osnovnih elemenata strukture skladbe i harmonije |
00421 | Poznavati i analizirati kapitalna djela povijesnih muzičkih žanrova i stilova te prepoznati strukturu stilskih osobitosti pojedinih kompozicija |
00422 | Primjereno koristiti glasiljke, respiratorne organe i rezonantne prostore prilikom pjevanja. |
POSLIJEDIPLOMSKI SPECIJALISTIČKI STUDIJ KREATIVNE TERAPIJE
Naziv studijskog programa: Poslijediplomski specijalistički studij Kreativne terapije, smjer Terapija pokretom i plesom
Ishod učenja studijskog programa | 00423 | 00424 | 00425 | 00426 | 00427 | 00428 | 00429 | 00430 | 00431 | 00432 | 00433 | 00434 | 00435 | 00436 | 00437 | 00438 | 00439 | 00440 |
Predmeti (obavezni) | ||||||||||||||||||
Klinička medicina i rehabilitacija | x | |||||||||||||||||
Razvoj ličnosti 1 | x | x | x | x | ||||||||||||||
Razvoj ličnosti 2 | x | x | x | x | ||||||||||||||
Psihoterapijske tehnike (relevantne teorije) 1 | x | x | x | x | x | |||||||||||||
Psihoterapijske tehnike (relevantne teorije) 2 | x | x | x | x | x | |||||||||||||
Psihopatologija 1 | x | x | x | x | x | |||||||||||||
Psihopatologija 2 | x | x | x | x | x | |||||||||||||
Grupna analiza 1 | x | x | ||||||||||||||||
Grupna analiza 2 | x | x | ||||||||||||||||
Trening grupa 1 | x | |||||||||||||||||
Trening grupa 2 | x | |||||||||||||||||
Trening grupa 3 | x | |||||||||||||||||
Trening grupa 4 | x | |||||||||||||||||
Uvod u umjetnost pokreta | x | x | x | x | ||||||||||||||
Korpografija | x | x | x | x | x | |||||||||||||
Uvod u iskustvenu anatomiju | x | x | x | |||||||||||||||
Partnerstvo: odgovornost i povjerenje | x | x | x | x | x | |||||||||||||
Ritam i udaraljke | x | x | ||||||||||||||||
Somatske prakse | x | x | x | x | x | |||||||||||||
Male forme | x | x | x | |||||||||||||||
Teorija i praksa terapije pokretom i plesom 1 | x | x | x | x | x | x | x | |||||||||||
Teorija i praksa terapije pokretom i plesom 2 | x | x | x | x | x | x | x | |||||||||||
Teorija i praksa terapije pokretom i plesom 3 | x | x | x | x | x | x | x | |||||||||||
Radionice / iskustvene vježbe terapije pokretom i plesom 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||||
Radionice / iskustvene vježbe terapije pokretom i plesom 2 | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||||
Radionice / iskustvene vježbe terapije pokretom i plesom 3 | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||||
Radionice / iskustvene vježbe terapije pokretom i plesom 4 | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||||
Vještine primjene terapije pokretom i plesom 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
Vještine primjene terapije pokretom i plesom 2 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||
Vještine primjene terapije pokretom i plesom 3 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||
Istraživanje u terapiji pokretom i plesom | x | x | x | |||||||||||||||
Završni rad | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||
Klinička praksa s intervizijom/supervizijom | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x |
Legenda:
Labela IU | Opis ishoda učenja |
00423 | Identificirati i definirati suvremene psihoanalitičke teorije razvoja ličnosti i self-psihologije , te integrirati znanja o teorijskim pristupima razvoju ličnosti kroz sve životne faze |
00424 | Razlikovati, definirati i klasificirati različite psihoterapijske pravce |
00425 | Prepoznati, razlikovati, razumjeti i definirati osnovne postavke grupne analize, fenomen grupe, terapijske intervencije i perspektive grupe, lječidbene čimbenike grupne analize, te iskustveno razaznati procese u grupnoj terapiji |
00426 | Razlikovati, definirati i prepoznavati psihičke funkcije, psihopatološke fenomene, te njihovu pojavu u psihijatrijskim poremećajima |
00427 | Razlikovati i usporediti povijesne oblike plesnih rituala i oblika; analizirati i odrediti im historijsku, sociološku i političku uvjetovanost; interpretirati, kreirati i prikazati jednostavne plesne forme od male glazbene rečenice do gotovih improvizacija |
00428 | Prepoznavati, razlikovati i definirati razvojne obrasce i anatomske zone kretanja ; pronalaziti, razvijati i kreirati učinkovitije obrasce kretanja s ciljem integraciju tijela i uma |
00429 | Odrediti i usvojiti pojam: Bodymind / tijeloum; razviti psihofizičku spremnost, osviještenost tijela, artikulaciju pokreta i snage, spretnosti i izdržljivosti i tjelesno partnerstvo |
00430 | Prepoznavati, razlikovati i definirati osnovne ritmove kontinenata; pronalaziti, razvijati i kreirati vlastite ritmove; svirati različite vrste udaraljki |
00431 | Definirati terapiju pokretom i plesom kao disciplinu, objasniti povijesni razvoj i glavne razvojne točke terapije pokretom i plesom u svijetu, te objasniti temeljne principe psihoterapijskog djelovanja terapeuta pokretom i plesom u različitim terapijskim i kliničkim okruženjima |
00432 | Postaviti i revidirati ciljeve tretmana terapije pokretom i plesom, planirati i pratiti terapijski proces te prilagođavati strukturu terapijskog procesa i pojedinih seansi, te razlikovati kratkoročne od dugoročnih ciljeva |
00433 | Definirati, usporediti, analizirati i primijeniti različite teorijske modele individualne i grupne terapije pokretom i plesom te primjereno odabrati metode rada i primijeniti intervencije s različitim populacijama, u skladu s postavljenim ciljevima |
00434 | Razviti kinestetičku osviještenost i empatiju te slijediti i empatično reagirati na klijentovo pojedinačno ili grupno kretanje i neverbalne znakove; razumjeti i prepoznati somatski transfer te adekvatno uspostaviti siguran terapeutski odnos i jasne terapeutske granice |
00435 | Prepoznati i reproducirati elemente Labanove analize pokreta; kreirati i primijeniti u analizi i interpretaciji kliničke situacije individualni profil kretanja klijenta; otkriti svoj osobni profil kretanja i mogući utjecaj na terapijski rad |
00436 | Objasniti fiziologiju traume, razaznati kliničku sliku, neverbalne znakove, psihološke teme i profil kretanja različitih kliničkih populacija; izvršiti procjenu individualnog klijenta i grupe |
00437 | Kritički promišljati o izazovima, odabiru intervencija i progresu terapijskog rada; integrirati teoretska znanja, praktične vještine sa somatskim doživljajem; samostalno, društveno odgovorno i etički voditi grupne i individualne seanse terapije pokretom i plesom poštujući kulturalne različitosti kliničkih populacija |
00438 | Razlikovati i analizirati vrste istraživanja u terapiji pokretom i plesom, objasniti suvremena istraživačka pitanja i praksu temeljenu na dokazima, samostalno istraživati relevantne, nedovoljno istražene i provjerljive probleme i međunarodnu literaturu, kroz empirijsko istraživanje i/ili teorijski prikaz i/ili studiju slučaja |
00439 | Uspostaviti jasnu komunikaciju s članovima interdisciplinarnih kliničkih timova, te preuzeti osobnu odgovornost za uspješno provođenje edukacijskih i terapijskih ciljeva stručnjacima i laicima |
00440 | Kontinuirano i profesionalno se cjeloživotno obrazovati prateći najnovija istraživanja i suvremene prakse discipline |