Osnove 3D animacije za vizualne umjetnike video igara 2025./2026.

Posted on Posted in Cj dummy

Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku organizira prvi upisni rok programa cjeloživotnog učenja Osnove 3D animacije za vizualne umjetnike video igara u akademskoj godini 2025./2026. namijenjenoga svim zainteresiranim osobama koje imaju završeno četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje.

O PROGRAMU:

Rapidno rastuća industrija i tržište videoigara predstavlja održiv izvor radnih mjesta za vizualne umjetnike. Različite tradicionalne vještine likovnih i vizualnih umjetnika nalaze svoje mjesto u proizvodnji videoigara, no uvjeti tržišnog natjecanja često od umjetnika traže kombinacije umjetničkih znanja i vještina kakve se u Hrvatskoj još ne nude u integriranom programu formalne izobrazbe. Videoigre kao novi medij u najvećem broju slučajeva podrazumijevaju animaciju kao jedno od osnovnih sredstava postizanja osjećaja uranjanja (engl. sense of immersion), djelovanja (engl. sense of agency) i interakcije. Tradicionalna izobrazba likovnih i vizualnih umjetnika još uvijek stvara kompetitivne temeljne vještine potrebne vizualnim umjetnicima videoigara, no kao najveći nedostatak ovakve izobrazbe pokazuje se izostanak temeljnih vještina i znanja s područja animacije. Te vještine uključuju karakterizaciju likova kroz pokret i gestu, funkcionalnu stilizaciju i simplifikaciju karaktera, funkcionalno razumijevanje anatomije u pokretu, poznavanje osnovnih pojmova filma i režije pokretne slike. Cilj je polaznike s ulaznim kompetencijama s područja vizualne umjetnosti videoigara dodatno osposobiti upravo u ovim vještinama kako bi se lakše uključili u radne procese posebice u timove manjih tvrtki za proizvodnju videoigara u kojima uslijed tržišnog natjecanja često nije moguće zaposliti dovoljan broj specijalista.

TRAJANJE:

Program traje 45 sati.

UVJETI ZA UPIS:

  • Završeno četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje (osobe s minimalno završenim 4.2. stupnjem obrazovanja prema EKO i HKO, s područja umjetnosti ili dizajna).
  • Osnovno poznavanja rada u programu Blender 3D
  • dobro poznavanje rada u bilo kojoj 3D aplikaciji opće namjene
  • dobro poznavanje engleskog jezika
  • prethodno radno iskustvo u sektoru proizvodnje videoigara na bilo kojoj poziciji koju obavlja vizualni umjetnih videoigara.

ISHODI:

Po završetku programa polaznici će moći:

  1. prepoznati i nabrojati osnovne principe animacije.
  2. prepoznati i nabrojati različite animacijske tehnike koje se koriste u proizvodnji videoigara.
  3. primijeniti poluautomatske i automatske alate za opremanje (engl. rigging) 3D animiranih likova.
  4. kreirati osnovne 3D karakterne animacije.
  5. uvesti i implementirati vlastite animacije u pokretač videoigara na osnovnoj razini.
  6. prepoznati i nabrojati svojstva alata dostupnih na tržištu.
  7. odabrati optimalni proizvodni tijek za stvaranje osnovnih animacijskih resursa videoigre.

Nastava se organizira na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku prema rasporedu sati nastave i dogovoru s voditeljem Programa.

Cijena Programa iznosi  560,00 eura. Prije potpisivanja ugovora potrebno je dostaviti dokaz o uplati. Sve detaljne informacije o načinu plaćanja bit će vam dostavljene nakon prikupljanja prijava.

U cijenu izobrazbe uključeno je i izdavanje potvrde o uspješno završenom Programu.

Minimalan broj polaznika: 8

Voditelj:  doc. art. Nikola Kovač

Link za prijavu

Podijeli...