MODUL A
Predloženi program u modulu A bio bi s težištem i ciljem otkrivanja potencijalno talentirane i kreativne djece i mladeži te usmjeravanje istih u plemeniti poziv glazbene profesije kao njihov mogući životni odabir.
Riječ je o vrlo kreativnom, aktivnom i nadasve zanimljivom predmetu temeljenom na upoznavanju osnovnih karakteristika logičkog glazbenog mišljenja, osnovama kompozicije i temeljnih glazbenih oblika. Rad s djecom i mladeži ujedno se proteže i rad s animacijom i likovnošću.
Riječ je u prvom modulu o jedinstvenoj nastavi namijenjenoj iznimno nadarenoj djeci i mladeži od navršenih 7 do 19 godina života. Predmet potiče na već spomenuti razvoj logičnog glazbenog mišljenja i unutarnjeg sluha te pomaže razvoju djeteta u kreiranju vlastite ličnosti te upoznaje polaznike s kriterijima visokih umjetničkih vrijednosti, posebice u glazbi.
Nastava se održava prema modelu i uzoru na rusko-ukrajinsku glazbenu metodiku nastave gdje djeca uče skladati već od navršene 5 godine života.
MODUL B
Drugi B modul namijenjen je glazbenim pedagozima osnovnih i srednjih škola, ali i ostalim glazbenim djelatnicima, posebice voditeljima kulturno-umjetničkih društava, glazbenih ansambala, zborova i orkestara te slobodnim umjetnicima.
Ovim vidom obrazovanja spomenuti kulturno-pedagoški djelatnici proširuju svoje kompetencije u radu s djecom i mladeži, nadograđuju svoje znanje i umijeća, ali i time bivaju sami izazvani u pokušaju i opredjeljivanja svojeg izražavanja u glazbi.
Program je koncipiran na način da polaznici dobivaju prošireno znanje u odnosu na dosadašnje stečene kompetencije te da osuvremenjenim metodama se približe europskom standardu suvremene metodičke glazbene prakse.
Preciznije možemo reći da je cjeloživotni program Kompozicije namijenjen:
1) Profesorima i učenicima osnovnih i srednjih glazbenih škola;
2) Profesionalnim glazbenicima instumentalistima;
3) Budućim studentima muzičkih akademija;
4) Glazbenim amaterima;
5) Dirigentima i članovima instrumentalnih ansambala;
6) Dirigentima, zborovođama i članovima vokalnih ansambala.