Ana Smodlaka, Kristina Urbanc: FORMALNI I NEFORMALNI OBLICI PODRŠKE ZA STUDENTE S INVALIDITETOM
Izvorni znanstveni rad
Ana Smodlaka, Magistra socijalnog rada, Zagreb
Kristina Urbanc, Pravni fakultet, Sveučilište u Zagrebu
DOI: https://doi.org/10.59014/MYES1444
UDK: 378-056.24
Ključne riječi:
invaliditet, visokoškolsko obrazovanje, podrška, pravo na prilagodbu
Sažetak
U radu će se prikazati rezultati kvalitativnog istraživanja provedenog tijekom akademske
godine 2020/2021. sa studentima s invaliditetom na Studijskom centru socijalnog
rada Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Cilj ovog istraživanja bio je
ispitati i opisati iskustva studenata s invaliditetom s podrškom tijekom pripreme za
studij i pohađanja studija. Rezultati kvalitativne analize pokazali su važnost podrške
obitelji, sveučilišne i fakultetske formalne podrške, ali i određene neujednačenosti
u pruženoj podršci nastavnog i nenastavnog osoblja i kolega na fakultetu. Rezultati
ovog istraživanja u skladu su s rezultatima nekih drugih recentnih istraživanja koja
ističu potrebu za sustavnijom formalnom podrškom studentima s invaliditetom pod
vidom bolje informiranosti, jačanja kompetencija nastavnika za provođenje različitih
oblika prilagodbe, prilagođenih obrazovnih materijala i zadovoljavanja drugih specifičnih
potreba ovisno o vrsti invaliditeta.
Autorska prava
Copyright (c) 2024 Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju: Inkluzivne politike i prakse
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.