Aktivnosti koje će biti podržane u okviru ovog Poziva odnose se na suradničke projekte s jasno definiranim ciljevima kako bi se unaprijedila određena područja medijske pismenosti baveći se s najmanje dva područja aktivnosti.
Prihvatljivi prijavitelji su pravni subjekti koji su registrirani i djeluju na području država sudionica programa Kreativne Europe. Partnerski konzorcij mora biti sastavljen od minimalno tri partnera koji se nalaze u tri različite države sudionice programa. Partnerski konzorciji mogu uključivati profitne i neprofitne organizacije, javne (nacionalne, regionalne i lokalne) institucije, međunarodne organizacije, sveučilišta i obrazovne institucije, medijske organizacije, istraživačke i tehnološke institucije te pružatelje tehnoloških usluga sa stručnim znanjem o medijskoj pismenosti i digitalnim medijima.
Rok za predaju projektnih prijedloga je 7. ožujka 2024. godine u 17:00 CET.
Detalji ovog Poziva dostupni su na poveznici: MEDIJSKA PISMENOST 2024.