Sanja Mlivončić: MOĆ MEDIJA KAO IZVORA INFORMACIJA I UTJECAJA NA DONOŠENJE ODLUKE O CIJEPLJENJU PROTIV COVID-19

Posted on Posted in Europski realiteti - Moć

Sanja Mlivončić: MOĆ MEDIJA KAO IZVORA INFORMACIJA I UTJECAJA NA DONOŠENJE ODLUKE O CIJEPLJENJU PROTIV COVID-19

Prethodno priopćenje

 

Sanja Mlivončić, doktorandica Doktorske škole – Komunikologija Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku

 

DOI: https://doi.org/10.59014/PPUY2944

Rad u PDF-u 

 

Ključne riječi: 

cijepljenje, COVID-19, izvor zdravstvenih informacija, mediji

Sažetak

Suvremeni mediji potpomognuti brzim razvojem informacijsko-komunikacijskih tehnologija imaju veliku moć u suvremenom medijskom okruženju. Mediji, osim
uloge informiranja svojih korisnika, oblikuju vrijednosti o životu i ljudskim odnosima, te sudjeluju u strukturi društvene moći. Budući da se moć medija ogleda u njihovu
utjecaju na javnost u smislu ispunjavanja svoje društvene uloge, cilj ovog istraživačkog rada jest istražiti u kojoj su mjeri različiti oblici medija kao izvora informacija
utjecali na odluku cijepljenja stanovništva u Republici Hrvatskoj protiv COVID-19 te koliko se vjeruje informacijama dobivenim iz medija. Za potrebe istraživanja koristit
će se metoda ispitivanja pomoću anketnog upitnika. Za analizu podataka koristit će se deskriptivni i inferencijalni statistički postupci. Rezultati su pokazali veliku
učestalost korištenja interneta kao izvora informacija o cjepivu protiv COVID-19, a statistički značajno veći utjecaj novih medija u odnosu na tradicionalne na donošenje
odluke o cijepljenju. Stoga je bliska suradnja između zdravstvenih stručnjaka i medija nužna za kampanju cijepljenja i širenja točnih informacija te borbu protiv obmanjujućih
informacija o cjepivima protiv COVID-19.

 

Autorska prava

Copyright (c) 2023 Europski realiteti – Moć

Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Podijeli...