Snježana Barić-Šelmić, Elena Žakula, Hrvoje Mesić: MOĆ U DIGITALNIM RUKAMA PROSUMERA – UNAPRJEĐENJE KORISNIČKOG ISKUSTVA I SUČELJA (UX/UI) NA PRIMJERU REDIZAJNA INSTAGRAMA

Posted on Posted in Europski realiteti - Moć

Snježana Barić-Šelmić, Elena Žakula, Hrvoje Mesić: MOĆ U DIGITALNIM RUKAMA PROSUMERA – UNAPRJEĐENJE KORISNIČKOG ISKUSTVA I SUČELJA (UX/UI) NA PRIMJERU REDIZAJNA INSTAGRAMA

Izvorni znanstveni rad

 

Snježana Barić-Šelmić, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku

Elena Žakula, Cobe d. o. o. Osijek

Hrvoje Mesić, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku

 

DOI: https://doi.org/10.59014/RVNH1542

Rad u PDF-u  

 

Ključne riječi: 

Instagram, korist i zadovoljstvo, prosumer, redizajn, UX/UI

Sažetak

Tehnologija Web 2.0 stubokom je promijenila komunikacijsku paradigmu omogućivši
novu vrstu interaktivne publike – prosumera. Mobilne komunikacije omogućile
su nove ‘produžetke’ te podcrtale važnost digitalnog dizajna – korisničkog sučelja
(UI) i korisničkog iskustva (UX). Što korisnike privlači na društvenim mrežama,
posebice Instagramu? Podrazumijeva li važnost dizajna korisničkog iskustva (UXa)
i korisničkog sučelja (UI-a) zadovoljavanje potreba te gratifikacije za korisnika
(U&G)? Instagram je pomno izdizajniran tako da zadržava postojeće korisnike i
privlači nove – jer svojim funkcionalnostima i vizualnim elementima zadovoljava
potrebe i želje korisnika. Ovaj rad će analizirati korisnike Instagrama tako da istraži
njihovo zadovoljstvo postojećim karakteristikama Instagrama, istraži njihove želje i
potrebe te istraži na koji način se može unaprijediti korisničko iskustvo (UX) i korisničko
sučelje (UI) ove društvene mreže.

 

Autorska prava

Copyright (c) 2023 Europski realiteti – Moć

Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Podijeli...